Последвайте ни: Facebook Twitter Instagram RSS
Търсене Меню
  1. Начало
  2. Парите
  3. Американците са похарчили 13,3 млрд. долара по време на Кибер понеделника

Парите

Американците са похарчили 13,3 млрд. долара по време на Кибер понеделника

Американците са похарчили 13,3 млрд. долара по време на Кибер понеделника - Tribune.bg
Снимка:
© pixabay

Американците са похарчили 13,3 милиарда долара онлайн през т.нар. Кибер понеделник (Cyber Monday) в Съединените щати, тъй като потребителите са се възползвали от големи празнични отстъпки за всичко - от електроника до играчки, следвайки слабото търсене в магазините в САЩ през Черния петък, показват данни на Adobe, цитирани от Ройтерс.

Потребителите са похарчили 13,3% повече в сравнение с Кибер понеделника през 2023 г. ,като повече от половината от онлайн продажбите са били направени през мобилно устройство (продажби за 7,6 млрд. долара), посочва Adobe. По време на Черния петък пък бяха изхарчени онлайн рекордните близо 10,8 милиарда долара, което представлява повишение с 10,2% спрямо година по-рано.

По този начин Cyber Monday остава традиционно най-големият ден за интернет пазаруване в Америка след смесения празничен сезон за пазаруване досега и след като продажбите във физически съществуващи магазини по време на Черния петък нараснаха с едва 0,7% спрямо година по-рано, според предварителните оценки на Mastercard, предава БНР.

През целия петдневен период на пазаруване около Деня на благодарността, американските потребители са похарчили 41,1 милиарда долара - увеличение с 8,2% спрямо миналата година

През Cyber Monday трафикът към сайтове за търговия на дребно от чатботове или купувачи, кликнали върху връзка към уебсайт, се е повишил с 1950% от Черния петък до уикенда, посочи още Adobe.

Онлайн търговци на дребно като Walmart и Amazon разчитат на генеративен изкуствен интелект (GenAI) за обслужване на клиенти и функции за търсене, за да улеснят купувачите да намират продукти в уебсайтове и мобилни приложения, отбелязва Ройтерс.

В събота търговците на дребно, използващи инструменти на GenAI за обслужване на клиенти, отбелязаха 15% по-висок процент на покупки от потребители, според оценки на Salesforce, компания за облачни изчисления, която проследява глобални данни за пазаруване на повече от 1,5 милиарда потребители.

Междувременно Amazon.com заяви във вторник, че през седмицата на Черния петък и Кибер понеделника е било регистрирано най-голямото празнично пазаруване в историята за този период около Деня на благодарността.

"Ние знаем колко много нашите клиенти ценят спестяването на пари и нашите клиенти спестиха милиарди с нас по време на тазгодишното празнично пазаруване", посочи Дъг Херингтън, главен изпълнителен директор на Worldwide Amazon Stores.

Adobe прогнозира, че продажбите през целия празничен сезон на пазаруване от 1-ви ноември до 31-ви декември ще достигнат 240,8 млрд. долара, което би представлявало ръст от 8,4% спрямо същия период на 2023 г.

Анкети

Financialtribune.bg иска съгласието Ви за използване на информация, събирана чрез бисквитки и подобни технологии, за да подобрим вашето изживяване на нашия сайт, да анализираме как го използвате и за маркетингови цели.

Персонализирана реклама и съдържание, преброяване на посещения и източници на трафик

Съхраняване на и/или достъп до информация на устройство

Политика за поверителност Бисквитки

Вашите настройки за поверителност

Ние и нашите партньори използваме информация, събирана чрез бисквитки и подобни технологии, за да подобрим Вашето изживяване на нашия сайт, да анализираме начина, по който го използвате, и за маркетингови цели. Защото уважаваме Вашето право на лична сигурност, можете да изберете да не позволите някои видове бисквитки. Обаче, блокирането на някои видове бисквитки може да влоши Вашето изживяване на сайта и услугите, които можем да предложим. В някои случаи данните, получени от бисквитки, се споделят с трети страни за анализ или маркетингови цели. Можете да използвате своето право да откажете от тази споделена информация по всяко време, като деактивирате бисквитките.

Политика за поверителност Бисквитки

Управление на предпочитанията за съгласие

Задължителни

Тези бисквитки и скриптове са необходими за функциониране на уебсайта и не могат да бъдат изключени. Обикновено те се задават само в отговор на действия, правени от вас, които отнасят до заявка за услуги, като задаване на настройките за поверителност, влизане или попълване на формуляри. Можете да зададете браузъра си да блокира или да ви извести за тези бисквитки, но част от сайта няма да работи. Тези бисквитки не съхраняват никакви лично идентифицируващи данни.

Винаги ВКЛ

Аналитични

Тези бисквитки и скриптове ни позволяват да преброяваме посещения и източници на трафик, така че да измерим и подобрим производителността на нашия сайт. Те ни помагат да знаем кои страници са най- и най-непопулярни и да видим как посетителите се движат по сайта. Всичка информация, която тези бисквитки събират, е кумулативна и неидентифицируема. Ако не разрешите тези бисквитки и скриптове, няма да знаем, кога сте посетили нашия сайт.

Маркетинг

Тези бисквитки и скриптове могат да бъдат зададени чрез нашия сайт от нашите рекламни партньори. Те могат да бъдат използвани от тези компании за построяване на профил на вашите интереси и показване на съответни реклами на други сайтове. Те не съхраняват директна лична информация, но са базирани на уникално идентифициране на вашия браузър и интернет устройство. Ако не разрешите тези бисквитки и скриптове, ще имате по-малко целенасочена реклама.