Автомобили
Mercedes-Benz обяви колаборация с Tencent и EA: Пуска Need for Speed за автомобилите си на пазара в Китай
Mercedes-Benz обявява нова разработка, която ще направи игрите в автомобилите на компанията още по-вълнуващи. Чрез сътрудничество с Tencent и EA, Need for Speed™: Assemble ще се предлага в превозните средства на Mercedes-Benz в Китай до края на годината.
Бъдещето на завладяващите игри в автомобила се захранва от третото поколение MBUX, което е предшественик на операционната система на Mercedes-Benz, MB.OS, посочват от германския концерн.
Новото заглавие Need for Speed™ Mobile е базирано на всепризнатата поредица от видеоигри. Need for Speed™ и е един от най-успешните франчайзи за игри на всички времена и празнува своята 30-та годишнина през 2024 г.
Повече от 100 милиона копия на играта са продадени по целия свят и са публикувани над 20 различни версии. През годините той включи улично шофиране и пистови състезания на селекция от международно признати писти и измислени градове.
Играта ще бъде налична в автомобили Mercedes-Benz с трето поколение MBUX в Китай чрез актуализация по оптичен път (OTA) до края на тази година.
За пълно игрово изживяване в автомобила, играчите ще могат да използват своя Bluetooth контролер за игри, когато автомобилът е неподвижен. Скоро MBUX ще предложи много допълнителни вълнуващи и креативни възможности за игри в автомобила. Планирани са и пускания на други пазари, посочиха още от германският концерн.