Автомобили
Всички марки на група Volkswagen са спрели платените си дейности в „Туитър“
Марките, които са част от германската автомобилна група „Фолксваген“ (Volkswagen), са спрели всичките си платени дейности в социалната мрежа "Туитър" (Twitter) до второ нареждане. Това съобщи говорител на компанията, цитиран от Ройтерс и БТА.
По-рано този месец германският концерн, който притежава марките „Ауди“ (Audi), Фау Ве (VW), „Сеат“ (Seat), „Купра“ (Cupra), „Ламборгини“ (Lamborghini), „Бентли“ (Bentley), „Дукати“ (Ducati) и „Порше“ (Porsche), посочи, че е препоръчал на подразделенията си да спрат рекламите си в „Туитър“ до последващо решение, след като платформата бе придобита от Илон Мъск.
Говорител на групата заяви, че всички марки са последвали препоръката, а „Ауди“ е избрала да спре дейности като преки постове и само да отговаря на клиентски въпроси на сайта.
„Ауди“ не е пускала туит от 1 ноември, макар преди това да имаше публикация почти всеки ден. Мъск пое собствеността над „Туитър“ в края на октомври.