Банки
Проблем в системата с плащанията на банка ДСК (ОБНОВЕНА)
снимката е илюстрована
За проблем със системата за плащания на банка ДСК сигнализираха читатели на Financial Tribune.
„Опитах да платя през ПОС терминал, но след въвеждане на ПИН на устройството се изписа „Недостатъчна наличност“. Опитахме повторно плащане, но ѝ то беше същото. Притесних се, защото в сметката ми има средства. Опитах да вляза през мобилното приложение, но там ми изписа Грешка:140, след още няколко опита надписа гласеше Грешка:90. В един момент системата все едно проработи, но наличността не отговаряше на реална, а последните ми плащания бяха все едно дублирани“, посочи наш читател.
Той допълва, че е звъннал на телефона за връзка с банката и оттам е разбрал, че има технически проблем.
От финансовата институция посочват, че екипът им работи по отстраняване на проблема.
„Уважаеми клиенти,
В случай че забелязвате дублирано отчитане на Ваши операции с карти и в следствие на това грешни салда, моля да ни извините. Екипът ни работи приоритетно за отстраняване на тази неточност.
Скоро ще споделим с Вас информация за коригирането на техническата грешка“, пишат от ДСК.
"Техническият екип на банката работи с много висок приоритет, за да се отстрани дублираното отчитане на операции с карти буквално до час или най-късно в рамките на деня.Това ще стане автоматично, не е нужно действие от страна на клиентите", уточняват от банката.