Мултимедия
БФС и efbet с нов договор, базата в Бояна вече е „efbet Национална футболна база“
Вижте подробности

Компанията за онлайн залози efbet подписа мащабен договор с Българския футболен съюз (БФС) и ще бъде спонсор на националните отбори за мъже и жени, както и на Националната футболна база "Бояна" до 2028, съобщиха представители на двете организации по време на пресконференция.
Изпълнителният директор на БФС Андрей Петров заяви, че този договор е с най-високата финансова рамка за федерацията за последните десет години.
Според новото споразумение, домът на БФС и националния отбор вече ще носи името efbet Национална футболна база.
На срещата с медиите присъстваха президентът на БФС Георги Иванов, изпълнителният директор Андрей Петров, футболистите от националния отбор Илия Груев и Димитър Митов, както и мениджърът корпоративни стратегии на efbet Божидар Йочев.
Договорът е до 2028 година, а сегашните параметри са много по-добри.
„Работим от година и половина с екипа на efbet. Изключително сме доволни. Те винаги помагат, а сегашните параметри са много по-добри. Вече базата се казва “efbet Национална футболна база”. За нас са важни всички партньорства, за да развиваме футбола и школите. Всеки един партньор е добре дошъл и се радваме за него. Предстоят някои иновации във футболната база. Ще се направи ремонт на хотела и отвън, за да предоставя най-добри условия. Инвестицията ще ни даде възможност да подобрим и терените“, заяви по време на пресконференцията президентът на БФС Георги Иванов.
„С efbet имаме партньорство относно спонсорство за мъжкия национален отбор, женския национален отбор и наименованието на базата. Това е стратегическо партньорство, подписахме тригодишен договор до 2028 г. Благодарим за подкрепата на efbet за развитието на българския футбол! Това е най-големият търговски договор, който Футболният съюз е подписвал за последните десетина години. Договорът е обект на конфиденциалност, но е най-големият за последните десетина години. Националните отбори в официални мачове нямат право да носят спонсорско лого, това са фен-артикули”, коментира Андрей Петров.
„Партньорството с БФС е дългосрочна стратегия. Искаме да бъдем част от възраждането на националния отбор и да допринесем с нещо. Радваме се, че националната база ще носи името на нашата компания. Пожелаваме успех на отбора, ние сме с тях”, заяви от своя страна мениджърът корпоративни стратегии на efbet Божидар Йочев.