Последвайте ни: Facebook Twitter Instagram RSS
Търсене Меню
  1. Начало
  2. Парите
  3. „Гладиатор II“ спечели $87 млн., счупвайки рекорда на Ридли Скот за отваряне на боксофиса

Парите

„Гладиатор II“ спечели $87 млн., счупвайки рекорда на Ридли Скот за отваряне на боксофиса

Гладиатор II спечели $87 млн., счупвайки рекорда на Ридли Скот за отваряне на боксофиса - Tribune.bg
Снимка:
© БГНЕС

„Гладиатор II“ ще забавлява зрителите в САЩ, Канада и Китай едва на 22 ноември, но през уикенда филмът на Ридли Скот отбеляза най-високия международен дебют – 87 млн. долара.

Филмът започна да се прожектира в 63 територии в края на миналата седмица, включително в Обединеното кралство, където събра 11,4 млн. долара от 722 места. Особено силно е представянето му и във Франция – 10,3 млн. долара от 729 места, съобщи в. „Гардиън“.

Въпреки това този старт е малко по-слаб от този на февруарския блокбъстър „Дюн: Част втора“, който през първия си уикенд събра 97 млн. долара на международно ниво.

Дюн: Втора част разби боксофиса в Северна Америка с близо 81,5 млн. долара (ВИДЕО)

В същото време „Отвътре навън 2“ на Pixar е спечелил 140 млн. долара за същия период, а „Дедпул и Върколака“ на Disney – 233 млн. долара.

Inside Out 2 на Pixar е най-успешната премиера за 2024 г. до момента в Северна Америка (ВИДЕО)
Силен старт: Дедпул и Върколака спечели 205 млн. долара за уикенда

Той обаче е значително повече от филма „Фюриоза: Сага за „Лудия Макс“, който спечели 30 млн. долара в международен план през първия си уикенд, и от екшън комедията на Райън Гослинг и Емили Блънт „Каскадьорът“ – 36,7 млн. долара.

Актьорският състав и екипът на „Гладиатор II“ бяха на едноседмично глобално турне, което завърши с прожекция, на която присъства крал Чарлз III в Лондон миналата седмица. Филмът си партнира и с десетки международни марки, за да се популяризира, включително с марка мексикански бисквити, с обществения транспорт на Рим и с кампания на германската банка VR.

В Австралия в магазините за десерти „Оливър Браун“ се предлагаше лимитирана серия от пудинги и напитки с високо съдържание на шамфъстък, наречена „Императорска колекция“. Междувременно парижката верига French Coffee Shop предлага лате със солен карамел на „Гладиатор II“.

Надеждите са големи, че закъснялото продължение на Скот може да увеличи световния боксофис за последния месец и половина на годината, след разочароващите резултати на „Венъм: Последният танц“ и комедията на Скалата „Код: Червено“, които излязоха по кината по света миналата седмица.

„Гладиатор II“ ще излезе на екран в САЩ в един и същи ден с дългоочаквания мюзикъл „Злосторница“. Това кара някои да очакват битка за първото място в стил Барбенхаймер – въпреки че двойните премиери вероятно няма да са толкова популярни.

Анкети