Последвайте ни: Facebook Twitter Instagram RSS
Търсене Меню
  1. Начало
  2. Имоти
  3. Споделените офис пространства стават все по-популярни сред офис наемателите в София

Имоти

Споделените офис пространства стават все по-популярни сред офис наемателите в София

Споделените офис пространства стават все по-популярни сред офис наемателите в София - Tribune.bg
Снимка:
© pixabay

Споделените офис пространства стават все по-популярни сред офис наемателите в София, като влизат в полезрението не само на прохождащите компании и хората със свободни професии, но и на корпоративни клиенти. Това показва опитът от първата година на дейността на споделеното работно пространство MyFlex Coworking, съобщиха от компанията.

„Търсенето е изключително разнородно, като коуъркинг площи и сервизирани офиси търсят екипи от 3-ма до 50 служители“, обобщи Красимир Петров, мениджър на компанията.

Той припомни тенденцията все по-често големите бизнес сгради да включват в концепцията си гъвкави офис площи, за да отговорят в по-пълна степен на нуждите на наемателите.

През последната година тази тенденция доведе до обособяването на изцяло нов пазарен сегмент и навлизане на гъвкавите офис концепции в утвърдени на пазара офис локации, като бул. „Цариградско шосе“ и развиващата се зона в района на „Хладилника“. Споделените офис пространства носят добавена стойност за собствениците на офис сгради, тъй като се разширява кръгът от потенциални наематели, а сградите предлагат повече гъвкавост на своите ползватели. 

„Важно е да отбележим и добавена стойност компаниите, които ползват такива площи – създаването на общност и доброто управление на общите пространства са ценна възможност за хора от различни сфери на бизнеса да се срещат и да обменят идеи и опит“, поясни Красимир Петров.

С локацията си от 2 400 кв. м в Megapark MyFlex Coworking бе сред първите гъвкави офис концепции, отворили във висок клас бизнес сграда в София миналата пролет, коментират от компанията. Половин година по-късно операторът усвои още 3 100 кв. м в сградата за свой клиент и общата площ под управление стана 5 500 кв. м. В момента площите са заети над 80 на сто и MyFlex подготвя втора локация.

През април тази година MyFlex Coworking се очаква да посрещне първите си клиенти в бизнес център Twins Offices на ул. „Никола Габровски“. Новото пространство е с площ от 1500 кв. м.

„Това е втората локация на MyFlex Coworking, която ще разполага с около 160 работни места на 2 етажа. Офисът отговаря на всички съвременни изисквания на наемателите за такъв тип площи – общи зони за почивка и социализиране, високо ниво на ИТ инфраструктура, оборудване и обзавеждане, рецепция, поддръжка, консумативи, напитки и паркинг“, коментира Красимир Петров.

Допълнителна функционалност на новата локация са конферентните зали на приземния етаж, които освен от вътрешните клиенти, ще могат да се използват и за външни събития, срещи и обучения.

„Това е част от концепцията на MyFlex Coworking от самото му създаване, а именно да предлага богато разнообразие от зали за срещи, пространства за събития от различен характер, които са с добавена стойност и за клиентите“, допълни Деница Костадинова, оперативен мениджър на MyFlex Coworking.

Близостта до зелени площи и парк, спортен център и добре уреденият транспорт са сред останалите предимства на локацията.

„Целта ни в дългосрочен план е една от двете сгради на Twins Offices да функционира изцяло като сервизиран офис и коуъркинг пространство. Интересът към този тип проекти нараства все повече, защото клиентите започват да разбират, че на практика разходите са съпоставими с тези за стандартен офис. Тук наемателите нямат капиталови вложения и разходи за поддръжка, администрация и консумативи. Освен това ценят гъвкавостта“, казва Красимир Петров.

По думите му MyFlex Coworking продължава активно да търси разрастване на нови локации както в София, така и в Пловдив и Варна.

 

Анкети