Последвайте ни: Facebook Twitter Instagram RSS
Търсене Меню
  1. Начало
  2. Парите
  3. Милениалите или поколението Z: Ето кой харчи най-много за пазаруване в социалните мрежи

Парите

Милениалите или поколението Z: Ето кой харчи най-много за пазаруване в социалните мрежи

Милениалите или поколението Z: Ето кой харчи най-много за пазаруване в социалните мрежи - Tribune.bg
Снимка:
© pixabay

Милениалите харчат повече от поколението Z за пазаруване в социалните мрежи, показва проучване, цитирано от британската медия Sky news.

Хората на възраст между 28 и 43 години са направили повече покупки от по-младите в платформи като TikTok, Instagram и Facebook, според данните на Retail Technology Show.

Средно те са направили 21 покупки в TikTok Shop през 2024 г., в сравнение с 20 от купувачи от Gen Z.

Във Facebook милениалите са направили около 20 покупки – в сравнение с 14 от потребители от Gen Z.

Данните показват, че общите разходи за социални медии са се увеличили с 36% на годишна база сред милениалите.

Установено е, че TikTok е най-добрата платформа за потребителски покупки и сред двете възрастови групи.

Анкети