Последвайте ни: Facebook Twitter Instagram RSS
Търсене Меню
  1. Начало
  2. Парите
  3. Богатите обичат лукса: Hermes регистрира 10% ръст на печалбата си през третото тримесечие

Парите

Богатите обичат лукса: Hermes регистрира 10% ръст на печалбата си през третото тримесечие

Богатите обичат лукса: Hermes регистрира 10% ръст на печалбата си през третото тримесечие - Tribune.bg
Снимка:
© БГНЕС

Производителят на луксозни стоки "Ермес" (Hermes) отчете днес ръст на продажбите си с над 10 на сто (11,3 на сто) за третото тримесечие до 3,7 милиарда евро (4 милиарда долара) въпреки състоянието на световния пазар на луксозни стоки и спада на продажбите в Китай, предаде Франс прес.

Данните са в съответствие с очаквания от анализаторите ръст на продажбите от 11 на сто, допълва Ройтерс, цитиран от БТА.

В Китай, Макао и Тайван "Ермес" се отличава от другите големи компании" в сектора, заяви генералният финансов директор на компанията Ерик дьо Алгует, като подчерта пред журналисти, че "няма прекъсване на тази тенденция".

На този фон продажбите на лидера в луксозния сегмент "Луи Вюитон Моет Хенеси" - Ел Ве Ем Аш (LVMH) и на френския моден конгломерат "Керинг" (Kering) отчетоха спад на продажбите през третото тримесечие, съответно с 4,4 и 15 на сто, засегнати от забавянето при търсенето на луксозни стоки в Азия.

Продажбите в Азия (с изключение на Япония) на "Ермес", прочута със своите чанти "Бъркин" (Birkin) и "Кели" (Kelly), дори са отчели лек ръст с 0,6 на сто за третото тримесечие, до 1,58 милиарда евро, "въпреки спада на търсенето" в бутиците в Китай, Макао и Тайван, се казва в прессъобщение на групата.

Генералният финансов директор на компанията отбеляза "лоялността на основните клиенти в континентален Китай", където "Ермес" наскоро отвори магазин в Шънчжън и планира да отвори други два в Шънян и Пекин.

В Европа, с изключение на Франция, продажбите са се увеличили с 18,8 на сто за периода, до 584 милиона евро, "благодарение на силата на местното търсене и динамиката на туристическия поток", пише в прессъобщението на групата.

Оборотът във Франция се е увеличил с 13,1 на сто, до 365 милиона евро, въпреки "лекото отклонение" в продажбите в парижките магазини по време на Олимпийските игри, "компенсирано от много силни продажби" в бутиците в крайморските региони на страната, допълни Ерик дьо Алгует.

Продажбите на кожени изделия, основният бизнес на "Ермес", скочиха с 12,7 на сто до 1,57 милиарда евро. Тези на нови дрехи и аксесоари се увеличават с 12,1 на сто, до 1,13 млрд. евро, допълва компанията.

Анкети