Парите
Печалбата на производителя на Labubu скочи с близо 400% за шест месеца
Акциите са скочили с 230% и Pop Mart вече е по-скъпа компания от Mattel, Sanrio и Hasbro взети заедно

Производителят на куклите Labubu - популярни сред известни личности, включително Риана, Дейвид Бекъм и Парис Хилтън - отчете близо 400% увеличение на печалбите си през първата половина на тази година, след като търсенето на играчките скочи рязко.
Освен това акциите на Pop Mart са се повишили с повече от 230% от началото на 2025 г. Това прави китайската компания по-скъпа от производителя на Барби Mattel, компанията майка на Hello Kitty Sanrio и производителя на Трансформърс Hasbro взети заедно.
Продажбите на китайската компания за играчки са се утроили до 13,9 милиарда юана (1,6 милиарда евро), докато нетната печалба е скочила с почти 400% до 4,6 милиарда юана (548 милиона евро) през първите шест месеца на годината, предава Financial Times, цитиран от Sky news.
Около 40% от продажбите идват извън Китай.
Labubu e създаден от илюстратора Касинг Лунг, но бързо се превърна в любимец на известни личности, сред които Дейвид Бекъм, Риана и Парис Хилтън.
Шефът на Pop Mart Уанг Нинг Обчви, че компанията му ще постигне поставената цел за приходи от 20 милиарда юана през 2025 г.
Нетното състояние на 38-годишния главен изпълнителен директор се е увеличило рязко от 2024 г. насам, според Forbes - от 1,8 милиарда долара до 26,3 милиарда долара. През юни той беше обявен за 10-ия най-богат човек в Китай.