Последвайте ни: Facebook Twitter Instagram RSS
Търсене Меню
  1. Начало
  2. Парите
  3. Песен на Бионсе доведе до повишен интерес към марка дънки

Парите

Песен на Бионсе доведе до повишен интерес към марка дънки

Песен на Бионсе доведе до повишен интерес към марка дънки - Tribune.bg
Снимка:
© Facebook/Beyoncé

„Деним върху деним върху деним върху деним“, пее Бионсе в Levii's Jeans, една от най-забележителните песни в новия ѝ албум Cowboy Carter.

В седмицата след излизането на албума компанията за облекло Levi Strauss & Co отбеляза 20% ръст на посещаемостта в магазините в САЩ и 20% увеличение на цената на акциите си. В Обединеното кралство John Lewis съобщиха, че търсенията на „дамски дънки Levi's“ са се увеличили с 263% след излизането на записа, съобщи „Гардиън“.

Бионсе публикува в Instagram изображение, на което носи чифт дънки с дънкова риза и дънкова чанта. Instagram акаунтът @databutmakeitfashion, който следи поведението на потребителите във връзка със стила, съобщава, че споменаванията на двойния деним са се увеличили с 14% в социалните медии след излизането на албума Cowboy Carter.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Beyoncé (@beyonce)

Двойният деним, понякога известен като канадски смокинг, отдавна е предмет на разногласия. Той се възприема или като въплъщение на лошия вкус, или като перфектен каубойски стил. Бионсе се придържа към второто. Lil Nas X, Lizzo и Хари Стайлс също са експериментирали с каубойския стил, а последната колекция на Фарел Уилямс за Louis Vuitton беше с уестърн тематика.

Levi Strauss приеха кимването на мегазвездата и временно промениха името си в Instagram на Levii's в знак на почит. В изказване по време на конферентен разговор миналата седмица главният изпълнителен директор Мишел Гас подчерта позицията на марката в сърцето на културата.

„Не мисля, че има по-добро доказателство от това някой като Бионсе, която е създател на културата, да кръсти песен на наше име“, каза Гас.

Натали Диксън е ръководител на партньорствата с луксозни марки за жени във Flannels - търговската верига, с която певицата си сътрудничи по време на турнето 2023' Renaissance.

"Бионсе има наистина уникалната способност да влияе на тенденциите с работата си. Марките наистина могат да се възползват от вълната на влиянието на Бионсе - както виждаме в момента с Levi's", каза Диксън.

Старши кореспондентът на платформата The Business of Fashion Шина Бътлър-Янг предупреди, че ефектът на Бионсе няма да продължи вечно за Levi's. Според нея, за да продължи „успехът на приходите“, ключова задача е да се вълнуват и ухажват по-младите купувачи с маркетинг и продукти, за което Бионсе със сигурност помага, и да се разшири привлекателността отвъд една единствена щампа.

Анкети