Последвайте ни: Facebook Twitter Instagram RSS
Търсене Меню
  1. Начало
  2. Парите
  3. Пощенска банка с две престижни отличия от Годишните награди „Банка на годината“

Парите

Пощенска банка с две престижни отличия от Годишните награди „Банка на годината“

Призовете са поредното доказателство за устойчивото развитие на финансовата институция, иновациите, които прилага, и доверието на клиентите ѝ

Пощенска банка с две престижни отличия от Годишните награди Банка на годината - Tribune.bg
Снимка:

Пощенска банка за пореден път затвърждава лидерската си позиция в банковия сектор, печелейки призовете в категориите „Динамика на развитие“ и „Най-добър действащ банков дигитален проект“ в 33-то издание на Годишните награди „Банка на годината“, организирани от Асоциация „Банка на годината“. На тържествена церемония, която се състоя на 20 юни 2025 г. в „Гранд хотел Милениум“ в София, престижните отличия бяха връчени на г-жа Петя Димитрова, главен изпълнителен директор и председател на Управителния съвет на Пощенска банка и председател на УС на Асоциацията на банките в България, от председателя на Народното събрание Наталия Киселова. Събитието е от изключителна значимост за сектора, тъй като дефинира специалната роля на банките и оценява приноса им за развитието на националната икономика.

„На прага сме на присъединяването ни към еврозоната. Промяна, която отваря нови хоризонти пред икономиката, бизнеса и всеки един от нас като гражданин на Европа. И в този процес банковият сектор е гръбнакът на доверието и стабилността. Системата е изцяло подготвена – капиталовата адекватност е над 22%, ликвидността е сред най-високите в ЕС, а необслужваните кредити са под 2%. През последните месеци банките инвестираха над 400 милиона лева в системи, обучения и комуникация – за да осигурим гладък и сигурен преход към еврото за клиентите ни. Но за да бъде този преход успешен, трябва да се справим и с митовете, които създават несигурност сред обществото. И именно наша е отговорността да преодолеем това предизвикателство – като информираме, разясняваме и вдъхваме спокойствие. Благодаря на всички, които с професионализъм и отдаденост градят това доверие – в банките, в клиентите, в бъдещето. Благодаря ви, че заедно правим прехода към еврото не само технически възможен, но и човешки разбираем. Благодаря и на своя изключителен екип в Пощенска банка, чийто принос стои в основата на днешния ни успех. Наградите днес за нас са потвърждение, че правилната стратегия на устойчиво развитие, ориентирана към иновации, ефективност и стабилност, носи дългосрочни резултати. Тези отличията ни мотивират да продължаваме да се развиваме, да бъдем по-иновативни и да създаваме изключителни продукти и услуги за нашите клиенти“, коментира г-жа Петя Димитрова, главен изпълнителен директор и председател на Управителния съвет на Пощенска банка и председател на УС на Асоциацията на банките в България.

Наградата „Динамика на развитие“ се присъжда на най-бързоразвиващите се кредитни институции в България от 2001 г. Тя отличава банката, която е показала най-силно развитие през изследваната година и е една от основните категории, които участват в определянето на голямата награда „Банка на годината“. През последната година Пощенска банка демонстрира изключителни постижения и ефективни резултати, които ѝ отреждат заслужено признанието в категорията. Наградата „Най-добър действащ банков дигитален проект“ e връчена за първи път през 2022 г. и е предназначена за изцяло дигитални продукти, които са били действащи през предходната година. Отличието на Пощенска банка в тази категория е за проекта ѝ „AI & Automation CRM: Пощенска банка изгражда бъдещето на персонализираното банкиране“, с фокус върху интегрирана ѝ платформа за управление на клиентските взаимоотношения.

Пощенска банка има забележителна история на успеха в традиционните награди, организирани от Асоциация „Банка на годината“. Финансовата институция е петкратен носител на голямата награда „Банка на годината“ и многократно е получавала признание в останалите категории, които оценяват динамика на развитие, ефективност и пазарен дял. В изданието им през 2023 г. институцията печели наградата за успешна дигитална трансформация, а през 2024 г. банката триумфира в категория „Таен клиент“, която отчита цялостната удовлетвореност на клиентите от обслужването им и работата на фронт офисите на финансовите институции.

Наградите „Банка на годината“ са учредени и връчени за първи път през 1992 г. Главната идея на тази класация е тя да бъде платформата, която изразява оценката на бизнеса и обществото за работата и развитието на българските банки и банкова система. В изработването на методиката за оценка на резултатите на финансовите институции през годините участват едни от най-добрите експерти и професионалисти във финансовия и банков бизнес, като е почерпен опитът на най-добрите международни практики при оценяването. В методиката са използвани годишните резултати на банките, официално представени и публикувани от БНБ, както и одитираните отчети на финансовите институции.

Анкети

Financialtribune.bg иска съгласието Ви за използване на информация, събирана чрез бисквитки и подобни технологии, за да подобрим вашето изживяване на нашия сайт, да анализираме как го използвате и за маркетингови цели.

Персонализирана реклама и съдържание, преброяване на посещения и източници на трафик

Съхраняване на и/или достъп до информация на устройство

Политика за поверителност Бисквитки

Вашите настройки за поверителност

Ние и нашите партньори използваме информация, събирана чрез бисквитки и подобни технологии, за да подобрим Вашето изживяване на нашия сайт, да анализираме начина, по който го използвате, и за маркетингови цели. Защото уважаваме Вашето право на лична сигурност, можете да изберете да не позволите някои видове бисквитки. Обаче, блокирането на някои видове бисквитки може да влоши Вашето изживяване на сайта и услугите, които можем да предложим. В някои случаи данните, получени от бисквитки, се споделят с трети страни за анализ или маркетингови цели. Можете да използвате своето право да откажете от тази споделена информация по всяко време, като деактивирате бисквитките.

Политика за поверителност Бисквитки

Управление на предпочитанията за съгласие

Задължителни

Тези бисквитки и скриптове са необходими за функциониране на уебсайта и не могат да бъдат изключени. Обикновено те се задават само в отговор на действия, правени от вас, които отнасят до заявка за услуги, като задаване на настройките за поверителност, влизане или попълване на формуляри. Можете да зададете браузъра си да блокира или да ви извести за тези бисквитки, но част от сайта няма да работи. Тези бисквитки не съхраняват никакви лично идентифицируващи данни.

Винаги ВКЛ

Аналитични

Тези бисквитки и скриптове ни позволяват да преброяваме посещения и източници на трафик, така че да измерим и подобрим производителността на нашия сайт. Те ни помагат да знаем кои страници са най- и най-непопулярни и да видим как посетителите се движат по сайта. Всичка информация, която тези бисквитки събират, е кумулативна и неидентифицируема. Ако не разрешите тези бисквитки и скриптове, няма да знаем, кога сте посетили нашия сайт.

Маркетинг

Тези бисквитки и скриптове могат да бъдат зададени чрез нашия сайт от нашите рекламни партньори. Те могат да бъдат използвани от тези компании за построяване на профил на вашите интереси и показване на съответни реклами на други сайтове. Те не съхраняват директна лична информация, но са базирани на уникално идентифициране на вашия браузър и интернет устройство. Ако не разрешите тези бисквитки и скриптове, ще имате по-малко целенасочена реклама.