Парите
Продажбите в Кибер понеделник в САЩ достигнаха рекордните 12,4 милиарда доларa
Големите ценови отстъпки за всичко - от козметични продукти и играчки до електроника - примамиха купувачите в САЩ да развържат портфейлите си за коледни покупки и да осъществят рекордни покупки онлайн през Кибер понеделника за цели 12,4 млрд. долара, показват данни от Adobe Analytics.
Adobe каза, че повече потребители са използвали опциите "купете сега, платете по-късно", което е допринесло за 940 милиона долара онлайн разходи в понеделник - ръст с цели 42,5% от преди година. Това обаче може и да отразява разходите на финансово "по-крехките" купувачи.
Потребителските харчове онлайн скочиха в понеделник с 9,6% от 11,3 млрд. долара година по-рано, надминавайки първоначалните очаквания на Adobe за ръст от 6,1% до 12 млрд. долара.
Това последва силни тенденции в разходите през Черния петък и през целия уикенд за Деня на благодарността.
Солидното пазаруване е сигнал, че потребителят в САЩ все още е сравнително издръжлив въпреки високите лихвени проценти и повишената инфлация.
Кибер седмицата - или петте дни от Деня на благодарността до Кибер понеделник - привлече 38 милиарда долара в интернет продажби, надминавайки прогнозата на Adobe за 37,2 милиарда долара.
В Обединеното кралство купувачите са похарчили 3,45 милиарда лири (4,35 милиарда долара) онлайн между Черния петък и понеделник.