Парите
Volkswagen ще плати глоба от 5,4 млн. паунда за лошо отношение към клиенти с финансови затруднения
Британският регулаторен орган наложи глоба на подразделение на германския автомобилен гигант Volkswagen в размер на 5,4 млн. паунда (7 млн. долара) заради отношението му към клиенти с финансови затруднения.
Volkswagen Financial Services (UK) също така се съгласи да плати над 21,5 млн. паунда, разпределени между около 110 000 клиенти, след като Financial Conduct Authority /FCA/ доказа, че „не е третирала справедливо своите клиенти във финансови затруднения“.
FCA заяви, че между 2017 г. и средата на 2023 г. Volkswagen Finance не е успял да вземе предвид индивидуалните обстоятелства на клиентите или да предостави подкрепа, съобразена с техните нужди.
„Това означава, че в някои случаи Volkswagen Finance е отнел автомобили на уязвими клиенти, без да разгледа други възможности. Хората са били в риск да бъдат поставени в по-лошо положение, особено ако разчитат на автомобила си, за да пътуват до работа“.
Volkswagen призна, че са допуснати грешки, и се извини на засегнатите лица.
„Ние признаваме нашите недостатъци в тези случаи и през последните години направихме значителни корекции, за да гарантираме, че винаги предоставяме правилното ниво на обслужване“, се казва в изявлението.
„В момента сме в процес на приключване на усилията си за отстраняване на нередностите, като продължаваме да предоставяме плащания на добра воля на засегнатите клиенти и се извиняваме за всички причинени вреди“, добави компанията.