Технологии
Meta продължава да развива социалната си мрежа Threads, пусна тест на реклами
Meta започна да тества реклами в най-новата си социална мрежа Threads, Компанията продължава да развива своята алтернатива на X, управлявана от Илон Мъск.
Threads дебютира през лятото на 2023 г., осем месеца след придобиването на Twitter от страна на Мъск – сега наречен X.
Въвеждането на реклама в Threads беше очаквано, като се има предвид, че Meta получава по-голямата част от приходите си от реклами в своите безплатни платформи.
„Започваме тест за реклами в Threads с няколко марки в САЩ и Япония“, обяви шефът на Instagram и Threads Адам Мосери.
Той каза, че екипът му ще следи отблизо обратната връзка, за да гарантира, че потребителите ще срещат полезни реклами.
Meta е изправена пред засилен контрол, след като главният изпълнителен директор Марк Зукърбърг прекрати програмата на компанията за проверка на факти в САЩ – ключов инструмент в борбата с онлайн дезинформацията – и облекчи правилата за модериране на съдържание.
Решението беше възприето като опит за подмазване към президента Доналд Тръмп, чийто привърженици отдавна се оплакват, че проверката на факти от трети страни в технологичните платформи е начин за ограничаване на свободата на словото и цензуриране на съдържание.