Технологии
Netflix не успя да достигне прогнозираните приходи за полугодието
Netflix съобщи, че абонаментите за услугата за стрийминг на медии са се увеличили с близо 6 милиона след борбата с обмена на пароли, предаде АФП.
Гигантът в областта на стрийминга завърши наскоро приключилото тримесечие с общо 238 млн. абонати и печалба от 1,5 млрд. долара, според съобщение за приходите.
Повишаването на броя на абонатите дойде в момент, когато потенциално опасна стачка на сценаристите и актьорите засегна развлекателната индустрия в САЩ, но според анализаторите Netflix е по-добре позициониран от конкурентите си, за да преодолее бурята.
„Постоянно сме на масата на преговорите с всички в индустрията“, заяви съизпълнителният директор на Netflix Тед Сарандос по време на представянето на приходите.
„Трябва да приключим тази стачка, за да можем всички да продължим напред.“
Приходите се оказаха по-ниски от очакванията, като за периода от април до юни Netflix отчете продажби за 8,2 млрд. долара, което доведе до спад на акциите на компанията с повече от 8% в следборсовата търговия на Уолстрийт.
През май Netflix разшири обхвата на ограниченията, които налага на потребителите да споделят пароли с хора извън най-близкото си семейство, тъй като се стреми да увеличи приходите си след тежкия период през миналата година.
По-рано тази година компанията се оплака, че повече от 100 млн. домакинства са споделяли акаунти в услугата.