Последвайте ни: Facebook Twitter Instagram RSS
Търсене Меню
  1. Начало
  2. Технологии
  3. New York Times: Социалната мрежа Х може да загуби до $75 млн. от реклами

Технологии

New York Times: Социалната мрежа Х може да загуби до $75 млн. от реклами

New York Times: Социалната мрежа Х може да загуби до $75 млн. от реклами - Tribune.bg
Снимка:
© БГНЕС

Социалната мрежа X, собственост на Илон Мъск, може да загуби до 75 милиона долара приходи от реклама до края на годината, тъй като десетки големи марки спират маркетинговите си кампании, съобщи New York Times в петък.

Подкрепата на Мъск за антисемитска публикация в платформата миналата седмица накара няколко компании, включително Walt Disney (DIS.N) и Warner Bros Discovery (WBD.O), да спрат на пауза своите реклами в сайта, който преди се наричаше Twitter.

X отвърна на удара и съди групата за наблюдение на медиите Media Matters, твърдейки, че организацията е оклеветила платформата с доклад, в който се казва, че реклами на големи марки, включително Apple и Oracle, са се появили до публикации, рекламиращи Адолф Хитлер и нацистката партия.

Вътрешни документи, разгледани от The New York Times тази седмица, изброяват повече от 200 рекламни единици на компании като Airbnb, Amazon, Coca-Cola и Microsoft, много от които са спрели или обмислят да поставят на пауза рекламите си в социалната мрежа, посочва изданието.

Анкети