Последвайте ни: Facebook Twitter Instagram RSS
Търсене Меню
  1. Начало
  2. Технологии
  3. Spotify подписа нова сделка с комика Джо Роугън за 250 млн. щатски долара

Технологии

Spotify подписа нова сделка с комика Джо Роугън за 250 млн. щатски долара

Spotify подписа нова сделка с комика Джо Роугън за 250 млн. щатски долара - Tribune.bg
Снимка:
© pixabay

Spotify Technology обяви нова дългогодишна сделка оценавана на около 250 млн. долара с Джо Роугън, комик и водещ на подкаста „The Joe Rogan Experience” (JRE).

„Днес обявихме нашето ново многогодишно споразумение за партньорство с JRE. Предстоят още много неща, включително това, че шоуто скоро ще бъде достъпно на допълнителни платформи. JRE остава кралят на подкастинга, като постоянно се класира като най-слушания подкаст в световен мащаб, а нашите потребители класират шоуто като най-добрия подкаст на Spotify Wrapped всяка година от 2020 г. насам“, пишат в съобщението си от Spotify.

Дебютът на подкастът „The Joe Rogan Experience” беше през далечната 2009 година, но от 2020 година е достъпен екслузивно в шведската музикална стрийминг платформа.

От Spotify отчитат, че откакто подкастът е екслузивен за платформата, общото потребление се е увеличило с 232%, като приходите за миналата година са се увеличили с 80% спрямо 2021 г.

В интервю за Spotify Джо Роугън обяснява, че за него подкастингът е форма на изкуство, което той е успял да усъвършенства през годините, изграждайки свой собствен стил.

„Бях любопитен, но не разбирах как да накарам разговора да тече. Не знаех кога да млъкна и да слушам и не знаех как да накарам някого да се чувства удобно, така че да можеш да извлечеш максимума от неговата гледна точка. Научих се как да подпомагам потока на разговора, вместо да чакам своя ред да говоря. Научих се как да бъда напълно фокусиран върху това, което другият човек казва“, обяснява Роугън.

По думите му чрез метода „проба-грешка“ се е научил на много неща през годините, но най-вече му е помогнал фактът, че гостите му в шоуто са били хора, с които наистина му е било интересно да говори.

„Никога не правя подкаст само защото човек е популярен. Винаги ме е водила мисълта „Мисля, че би било страхотно да говоря с този човек“, споделя водещият.

В предаването си Роугън е интервюирал известни политици, бизнесмени и знаменитости, включително филмовия режисьор Куентин Тарантино, певицата Майли Сайръс и главния изпълнителен директор на Tesla Илон Мъск.

Базираната в Швеция Spotify се фокусира върху увеличаването на приходите от реклама на своята платформа с помощта на рекламния си пазар за издатели и създатели на подкасти, наречен Spotify Audience Network.

Етикети: Spotify (6) сделка (50)
Анкети