Последвайте ни: Facebook Twitter Instagram RSS
Търсене Меню
  1. Начало
  2. Анализи
  3. Индия - следващият бързо растящ голям пазар за американските компании

Анализи

Индия - следващият бързо растящ голям пазар за американските компании

Индия - следващият бързо растящ голям пазар за американските компании - Tribune.bg
Снимка:
© БГНЕС

Индия се превърна в следващия голям пазар за PepsiCo, Unilever и други гиганти в областта на потребителските стоки, които се опитват да запълнят вакуума в растежа, оставен от неравномерното възстановяване в Китай.

Тъй като индийската икономика се развива с най-бързи темпове сред основните развиващи се пазари, компаниите се опитват да обслужват разнообразната палитра, като пускат на пазара нови вкусове и размери, целящи да привлекат огромното население на страната и неизползвания селски пазар.

„Докато през последното десетилетие компаниите се фокусираха върху продажбите в Китай, през следващото десетилетие ще продават в Индия“, казва Брайън Джейкъбсън, главен икономист в Annex Wealth Management.

„Трябва да отидете там, където демографските и икономическите попътни ветрове духат в гърба ви.“

Големите компании за потребителски стоки, базирани в Индия - най-многолюдната страна в света, очакват по-високи правителствени разходи, по-добър сезон на мусоните и съживяване на частното потребление, които да помогнат за възстановяването на потребителските разходи през следващите тримесечия.

Според изследователската компания GlobalData това ще увеличи общия пазарен дял на петте най-големи мултинационални компании - Coca-Cola, P&G, PepsiCo, Unilever и Reckitt - до 20,53% през 2023 г. от 19,27% през 2022 г., главно в категориите грижа за бебето, потребителско здраве, козметика, напитки и домакинство.

Техният общ пазарен дял в Китай се очаква да се свие до 4,30% през 2023 г. от 4,37% през 2022 г., сочат данните.

„Китай премина през дълъг и продължителен Covid... те дори преминаха през кратък период на отрицателен растеж, а след това растежът беше много слаб. В сравнение с това темпът на растеж в Индия, който се колебае около 4%, изглежда като здравословен за всички бързооборотни стоки“, заяви К. Рамакришнан, управляващ директор за Южна Азия в подразделението на Kantar Worldpanel.

И в градския, и в селския сегмент на пазара в Индия се наблюдава ръст, но в селския сегмент той е малко по-добър, казва той.

Фирмите за потребителски стоки също насочиха средства към Индия с пускането на пазара на продукти като Kurkure Chaat Fills на PepsiCo, подобряването на опаковките на Coca-Cola с цел увеличаване на срока на годност на продуктите и плановете на Nestle да представи в края на годината марката си за висококачествено кафе Nespresso.

В резултат на това проникването на Coca-Cola в домакинствата в Индия се е увеличило с 24% за 12-те месеца до края на юни, на PepsiCo - с 12,7%, на Nestle - с 6,7%, а на Reckitt - с 3,8%, сочат данни на Kantar.

Анкети

Financialtribune.bg иска съгласието Ви за използване на информация, събирана чрез бисквитки и подобни технологии, за да подобрим вашето изживяване на нашия сайт, да анализираме как го използвате и за маркетингови цели.

Персонализирана реклама и съдържание, преброяване на посещения и източници на трафик

Съхраняване на и/или достъп до информация на устройство

Политика за поверителност Бисквитки

Вашите настройки за поверителност

Ние и нашите партньори използваме информация, събирана чрез бисквитки и подобни технологии, за да подобрим Вашето изживяване на нашия сайт, да анализираме начина, по който го използвате, и за маркетингови цели. Защото уважаваме Вашето право на лична сигурност, можете да изберете да не позволите някои видове бисквитки. Обаче, блокирането на някои видове бисквитки може да влоши Вашето изживяване на сайта и услугите, които можем да предложим. В някои случаи данните, получени от бисквитки, се споделят с трети страни за анализ или маркетингови цели. Можете да използвате своето право да откажете от тази споделена информация по всяко време, като деактивирате бисквитките.

Политика за поверителност Бисквитки

Управление на предпочитанията за съгласие

Задължителни

Тези бисквитки и скриптове са необходими за функциониране на уебсайта и не могат да бъдат изключени. Обикновено те се задават само в отговор на действия, правени от вас, които отнасят до заявка за услуги, като задаване на настройките за поверителност, влизане или попълване на формуляри. Можете да зададете браузъра си да блокира или да ви извести за тези бисквитки, но част от сайта няма да работи. Тези бисквитки не съхраняват никакви лично идентифицируващи данни.

Винаги ВКЛ

Аналитични

Тези бисквитки и скриптове ни позволяват да преброяваме посещения и източници на трафик, така че да измерим и подобрим производителността на нашия сайт. Те ни помагат да знаем кои страници са най- и най-непопулярни и да видим как посетителите се движат по сайта. Всичка информация, която тези бисквитки събират, е кумулативна и неидентифицируема. Ако не разрешите тези бисквитки и скриптове, няма да знаем, кога сте посетили нашия сайт.

Маркетинг

Тези бисквитки и скриптове могат да бъдат зададени чрез нашия сайт от нашите рекламни партньори. Те могат да бъдат използвани от тези компании за построяване на профил на вашите интереси и показване на съответни реклами на други сайтове. Те не съхраняват директна лична информация, но са базирани на уникално идентифициране на вашия браузър и интернет устройство. Ако не разрешите тези бисквитки и скриптове, ще имате по-малко целенасочена реклама.