Последвайте ни: Facebook Twitter Instagram RSS
Търсене Меню
  1. Начало
  2. Анализи
  3. За „Деня на необвързаните“: Реализираните продажби на Xiaomi са за над $3 млрд. в Китай

Анализи

За „Деня на необвързаните“: Реализираните продажби на Xiaomi са за над $3 млрд. в Китай

За Деня на необвързаните: Реализираните продажби на Xiaomi са за над $3 млрд. в Китай - Tribune.bg
Снимка:
© БГНЕС

Китайският технологичен гигант в производството на смартфони и потребителска електроника Xiaomi обяви рекордни продажби в различните платформи по време на акциите за пазаруване за „Деня на необвързаните“ „Singles Day shopping festival“ в Китай, съобщава CNBC.

Xiaomi обяви, че от 23 октомври до края на деня на 11 ноември компанията е продала продукти на стойност над 22,4 милиарда юана (3,11 млрд. долара) през електронни платформи като Tmall и Taobao на Alibaba, JD.com, Pinduoduo и Douyin.

За втора поредна година обаче двата гиганта за онлайн пазаруване Alibaba and JD.com отказаха да споделят общите данни за фестивала за пазаруване в „Деня на необвързаните“.

JD каза само, че обемът на транзакциите и поръчките е достигнал рекордни стойности. Alibaba пък посочи, че брутната стойност на стоките, номерата на поръчките и участващите търговци са нараснали спрямо година по-рано.

JD.com сподели, че обемът на транзакциите на продукти на американската компания Apple е надхвърлил 10 милиарда юана (1,39 млрд. долара), като това е същата сума, която JD сподели за резултатите от „Деня на необвързаните“ и през 2021 г. Компанията не предостави този тип данни за 2022 г., предава БНР.

Alibaba не сподели много подробности за продажбите по продукт или марки за целия период на фестивала за пазаруване.

Xiaomi обаче заяви, че нейният наскоро пуснат смартфон Xiaomi 14 е бил най-продаваният в платформата Tmall на Alibaba от 4-ти до 11-ти ноември. Компанията също така претендира за първо място в различни категории продажби на смартфони на китайски марки в други платформи за онлайн пазаруване.

През последното десетилетие „Денят на необвързаните“ се разшири от еднодневен фестивал за пазаруване в многоседмичен период на промоции за пазаруване в различни онлайн платформи в Китай.

Несигурността относно бъдещите приходи натежава върху продажбите на дребно в Китай през последните няколко години.

Преди тазгодишния фестивал на пазаруването, проучване на Bain and Company установи, че 77% от потребителите в Китай не планират да увеличат разходите.

Повече подробности за резултатите от „Деня на необвързаните“ и китайските потребителски тенденции могат да излязат по време на представянето на данните за корпоративни приходи по-късно тази седмица. JD.com трябва да отчете тримесечни резултати в сряда, докато Alibaba ще публикува печалбите си в четвъртък.

Анкети

Financialtribune.bg иска съгласието Ви за използване на информация, събирана чрез бисквитки и подобни технологии, за да подобрим вашето изживяване на нашия сайт, да анализираме как го използвате и за маркетингови цели.

Персонализирана реклама и съдържание, преброяване на посещения и източници на трафик

Съхраняване на и/или достъп до информация на устройство

Политика за поверителност Бисквитки

Вашите настройки за поверителност

Ние и нашите партньори използваме информация, събирана чрез бисквитки и подобни технологии, за да подобрим Вашето изживяване на нашия сайт, да анализираме начина, по който го използвате, и за маркетингови цели. Защото уважаваме Вашето право на лична сигурност, можете да изберете да не позволите някои видове бисквитки. Обаче, блокирането на някои видове бисквитки може да влоши Вашето изживяване на сайта и услугите, които можем да предложим. В някои случаи данните, получени от бисквитки, се споделят с трети страни за анализ или маркетингови цели. Можете да използвате своето право да откажете от тази споделена информация по всяко време, като деактивирате бисквитките.

Политика за поверителност Бисквитки

Управление на предпочитанията за съгласие

Задължителни

Тези бисквитки и скриптове са необходими за функциониране на уебсайта и не могат да бъдат изключени. Обикновено те се задават само в отговор на действия, правени от вас, които отнасят до заявка за услуги, като задаване на настройките за поверителност, влизане или попълване на формуляри. Можете да зададете браузъра си да блокира или да ви извести за тези бисквитки, но част от сайта няма да работи. Тези бисквитки не съхраняват никакви лично идентифицируващи данни.

Винаги ВКЛ

Аналитични

Тези бисквитки и скриптове ни позволяват да преброяваме посещения и източници на трафик, така че да измерим и подобрим производителността на нашия сайт. Те ни помагат да знаем кои страници са най- и най-непопулярни и да видим как посетителите се движат по сайта. Всичка информация, която тези бисквитки събират, е кумулативна и неидентифицируема. Ако не разрешите тези бисквитки и скриптове, няма да знаем, кога сте посетили нашия сайт.

Маркетинг

Тези бисквитки и скриптове могат да бъдат зададени чрез нашия сайт от нашите рекламни партньори. Те могат да бъдат използвани от тези компании за построяване на профил на вашите интереси и показване на съответни реклами на други сайтове. Те не съхраняват директна лична информация, но са базирани на уникално идентифициране на вашия браузър и интернет устройство. Ако не разрешите тези бисквитки и скриптове, ще имате по-малко целенасочена реклама.