Последвайте ни: Facebook Twitter Instagram RSS
Търсене Меню
  1. Начало
  2. Банки
  3. Fibank отново търси „Най-добра българска фирма на годината“

Банки

Fibank отново търси „Най-добра българска фирма на годината“

Акцент в единадесетото издание е потенциалът на компаниите за растеж и конкурентноспособност в условията на висока инфлация и забавяне на международната икономика

Fibank отново търси Най-добра българска фирма на годината - Tribune.bg
previousnext Снимка: 2 / 2

За единадесета поредна година авторитетният конкурс „Най-добра българска фирма на годината“ ще отличи най-успешните български компании.

Вече 30 години Fibank подкрепя бизнеса у нас, а конкурсът е сред инициативите, с които банката стимулира добрите бизнес практики и модели. Амбицията на организаторите е да популяризират и поощрят устойчивите, социално отговорни, иновативни и конкурентоспособни родни компании. Като най-голямата банка с български капитал в страната, Първа инвестиционна банка се стреми да насочи общественото внимание към добрите примери и да докаже, че в България има успешни компании на световно ниво.

Акцент в единадесетото издание ще е потенциалът на фирмите да се развиват в предизвикателната среда с висока инфлация и забавяща се международна икономика.

Експертно жури ще отличи компаниите с устойчив растеж, които показват развитие в силно конкурентна среда, имат прогресивни бизнес идеи, успяват да наложат своя търговска марка и разполагат с капацитет за навлизане на нови пазари.

Задължително условие за участие е фирмите да имат български капитал и мениджмънт и да представляват българска марка.

Членове на журито са водещи имена от бизнеса и медийните среди у нас: Чавдар Златев – Изпълнителен директор и Член на УС на Първа инвестиционна банка, финансистът Емил Хърсев, социологът Кънчо Стойчев – Председател на Съюз „Произведено в България“, собственикът и управител на „Медийна група България“ Венелина Гочева и Ваня Манова, Регионален мениджър на Mastercard за България, Северна Македония, Албания и Косово.

Интересът към престижния конкурс е трайно висок – в последното издание се включиха близо 300 фирми. Категориите, в които участниците се състезават, са: „Микро и малка фирма“, „Средна и голяма фирма“ и наградата за женско предприемачество „Най-успешна българка в бизнеса“. Всяка година чрез онлайн гласуване се присъжда и отличието „Фирма на публиката“.

Компаниите кандидати е необходимо да попълнят кратък електронен въпросник, който може да бъде намерен на сайта на конкурса: https://www.naidobrafirma.bg/. Заявки за участие се приемат до 10 септември 2023 г.

 

Анкети