Банки
Срив: Големи банки във Великобритания са засегнати от онлайн проблеми

Това се случва в деня когато клиентите на финансовите институции получават заплатите си по сметки, но нямат достъп до тях
Редица от най-големите банки във Великобритания бяха засегнати от онлайн проблеми тази сутрин, оставяйки много клиенти без достъп до средствата си в деня на получаване на заплати.
Това е вторият пореден месец, в който големите банки са засегнати от ИТ проблеми около деня на плащане.
Сайтът Downdetector отчита скок в броя на докладваните проблеми с Lloyds Bank, Halifax, Nationwide, TSB, Bank of Scotland и First Direct.
И Nationwide, и First Direct потвърдиха за проблеми с техните системи за онлайн банкиране, оставяйки много клиенти без достъп до парите си, предава Sky news.
Nationwide посочва в съобщение на уебсайта си, че „някои входящи и изходящи плащания са забавени“, но че: „всичко останало работи нормално“.
Финансовата институция съобщава още, че клиентите не трябва да правят нищо, работи се по отстраняване на проблема.
First Direct потвърди, че и мобилното, и онлайн банкирането „имат проблеми с плащанията“.
Lloyds Banking Group, която притежава Lloyds Bank, Halifax и Bank of Scotland, коментира пред блога на Sky news Money: „Знаем, че някои клиенти имат проблеми с интернет банкирането и нашите приложения. Съжаляваме за това и работим, за отстраняване на проблема скоро.“