Последвайте ни: Facebook Twitter Instagram RSS
Търсене Меню
  1. Начало
  2. Борси
  3. Токийският Nikkei достигна двумесечен връх

Борси

Токийският Nikkei достигна двумесечен връх

Токийският Nikkei достигна двумесечен връх - Tribune.bg
Снимка:
© pixabay

Фондовата борса в Токио закри днешната си търговска сесия със сериозен ръст, като индексът Никкей удари двумесечен връх, подкрепен от надеждите, че републиканците ще спечелят днешните междинни избори за Конгрес в САЩ, което ще затрудни въвеждането на планираните от демократите данъчни увеличения и ще покачи цената на американските акции, предаде Киодо.

Индексът Никкей-225 затвори с ръст от 344,47 пункта или 1,25 на сто до 27 872,11 пункта, най-високото му ниво от 15 септември.

По-широкообхватният индекс Топикс добави 23,47 пункта или 1,21 процента до 1957,66 пункта.

Всички компании, представени на основния пазар, печелеха с изключение на въздушния и сухоземния транспорт и потребителското кредитиране. Най-печеливши бяха секторите на застраховането, морския транспорт и недвижимите имоти.

Доларът се продаваше на цена от около 146 йени в очакване на следващото си заседание през декември УФР да повиши лихвите с по-малко от досегашните 75 базисни пункта.

Към обяд токийско време 1 долар се разменяше за 146,74-75 йени спрямо 146,58-68 йени в Ню Йорк и 147,51-54 йени в Токио вчера.

Еврото се търгуваше за 1,0006-10 долара и 146,83-90 йени спрямо 1,0016-26 долара и 146,89-99 йени в Ню Йорк и 0,9925-27 долара и 146,42-46 йени в Токио вчера, информира още БТА.

Анкети

Financialtribune.bg иска съгласието Ви за използване на информация, събирана чрез бисквитки и подобни технологии, за да подобрим вашето изживяване на нашия сайт, да анализираме как го използвате и за маркетингови цели.

Персонализирана реклама и съдържание, преброяване на посещения и източници на трафик

Съхраняване на и/или достъп до информация на устройство

Политика за поверителност Бисквитки

Вашите настройки за поверителност

Ние и нашите партньори използваме информация, събирана чрез бисквитки и подобни технологии, за да подобрим Вашето изживяване на нашия сайт, да анализираме начина, по който го използвате, и за маркетингови цели. Защото уважаваме Вашето право на лична сигурност, можете да изберете да не позволите някои видове бисквитки. Обаче, блокирането на някои видове бисквитки може да влоши Вашето изживяване на сайта и услугите, които можем да предложим. В някои случаи данните, получени от бисквитки, се споделят с трети страни за анализ или маркетингови цели. Можете да използвате своето право да откажете от тази споделена информация по всяко време, като деактивирате бисквитките.

Политика за поверителност Бисквитки

Управление на предпочитанията за съгласие

Задължителни

Тези бисквитки и скриптове са необходими за функциониране на уебсайта и не могат да бъдат изключени. Обикновено те се задават само в отговор на действия, правени от вас, които отнасят до заявка за услуги, като задаване на настройките за поверителност, влизане или попълване на формуляри. Можете да зададете браузъра си да блокира или да ви извести за тези бисквитки, но част от сайта няма да работи. Тези бисквитки не съхраняват никакви лично идентифицируващи данни.

Винаги ВКЛ

Аналитични

Тези бисквитки и скриптове ни позволяват да преброяваме посещения и източници на трафик, така че да измерим и подобрим производителността на нашия сайт. Те ни помагат да знаем кои страници са най- и най-непопулярни и да видим как посетителите се движат по сайта. Всичка информация, която тези бисквитки събират, е кумулативна и неидентифицируема. Ако не разрешите тези бисквитки и скриптове, няма да знаем, кога сте посетили нашия сайт.

Маркетинг

Тези бисквитки и скриптове могат да бъдат зададени чрез нашия сайт от нашите рекламни партньори. Те могат да бъдат използвани от тези компании за построяване на профил на вашите интереси и показване на съответни реклами на други сайтове. Те не съхраняват директна лична информация, но са базирани на уникално идентифициране на вашия браузър и интернет устройство. Ако не разрешите тези бисквитки и скриптове, ще имате по-малко целенасочена реклама.