Последвайте ни: Facebook Twitter Instagram RSS
Търсене Меню
  1. Начало
  2. Технологии
  3. Дигитализация на услугите: Туристическите информационни бюра в Париж вече са в историята

Технологии

Дигитализация на услугите: Туристическите информационни бюра в Париж вече са в историята

Дигитализация на услугите: Туристическите информационни бюра в Париж вече са в историята - Tribune.bg
Снимка:
© pixabay

Последният физически туристически информационен център в Париж затвори врати. Властите твърдят, че ще увеличат цифровите услуги, за да отговорят на търсенето на информация онлайн от посетителите.

„Промените в навиците на посетителите и специфичните характеристики на град като Париж ни накараха да ревизираме мрежата ни за местна туристическа информация“, се казва в изявление на оператора на туристическото бюро в Париж.

Последният център, разположен в близост до Айфеловата кула, отворен за миналогодишните Летни олимпийски игри, е бил затворен на 12 януари, предаде АФП.

Временната структура е заменила по-стар туристически офис в кметството на града, „но никога не е била много популярна“, съобщи вестник Le Parisien.

Туристическата служба на Париж обяви, че до 2026 г. ще създаде 50 информационни пункта в павилиони за вестници, пощи и хотели в целия град.

Също така ще има кол център за „персонализирани съвети“, в който персоналът работи всеки ден и с който може да се свържете по телефона, по пощата или чрез съобщения, се казва в съобщението.

„Качествените услуги и персонализираните съвети за посетителите на града ни остава абсолютен приоритет, за да поддържаме репутацията и привлекателността на тази дестинация“, заявиха от службата.

Това означава „повече гъвкавост“, „незабавен отговор на нуждите“ и „човешко присъствие, което наистина има значение“.

Френската столица е един от най-посещаваните градове в света. Париж посреща около 37 млн. туристи всяка година.

Анкети