Последвайте ни: Facebook Twitter Instagram RSS
Търсене Меню
  1. Начало
  2. Имоти
  3. Имотната криза в Германия: Близо 2 млн. апартаменти остават необитаеми

Имоти

Имотната криза в Германия: Близо 2 млн. апартаменти остават необитаеми

Имотната криза в Германия: Близо 2 млн. апартаменти остават необитаеми - Tribune.bg
Снимка:
© pixabay

Около 1,9 милиона са били празните апартаменти в Германия към 15 май 2022 г. въпреки силното търсене на жилища в страната. Това сочат данни от последното преброяване на жилищния фонд, предаде ДПА.

Този брой необитавани жилища отговаря на дял от 4,3 на сто. Над половината от недвижимите имоти или 55 процента са били необитавани по над една година.

 Само малко над една трета от празните апартаменти или 38 на сто са готови за обитаване през следващите три месеца, посочва БТА.

В градовете със статут на провинции Хамбург, Бремен и Берлин делът на апартаментите, които могат бързо да станат обитаеми, е по-висок - 52-61 процента. Мерки за строителство или обновяване са планирани за почти една четвърт (24 процента) от празните апартаменти.

Разрушаване е планирано за едва 4 процента от необитаваните жилища, докато 7 процента ще бъдат продадени или използвани от самите собственици.

Данните са от преброяване в Германия през 2022 г., което се основава на официални регистри и допитване сред 12 процента от населението по различни теми.

Според статистическата служба около 23 милиона собственици са предоставили информация за недвижимите си имоти, както и близо 8000 жилищни компании.

Анкети

Financialtribune.bg иска съгласието Ви за използване на информация, събирана чрез бисквитки и подобни технологии, за да подобрим вашето изживяване на нашия сайт, да анализираме как го използвате и за маркетингови цели.

Персонализирана реклама и съдържание, преброяване на посещения и източници на трафик

Съхраняване на и/или достъп до информация на устройство

Политика за поверителност Бисквитки

Вашите настройки за поверителност

Ние и нашите партньори използваме информация, събирана чрез бисквитки и подобни технологии, за да подобрим Вашето изживяване на нашия сайт, да анализираме начина, по който го използвате, и за маркетингови цели. Защото уважаваме Вашето право на лична сигурност, можете да изберете да не позволите някои видове бисквитки. Обаче, блокирането на някои видове бисквитки може да влоши Вашето изживяване на сайта и услугите, които можем да предложим. В някои случаи данните, получени от бисквитки, се споделят с трети страни за анализ или маркетингови цели. Можете да използвате своето право да откажете от тази споделена информация по всяко време, като деактивирате бисквитките.

Политика за поверителност Бисквитки

Управление на предпочитанията за съгласие

Задължителни

Тези бисквитки и скриптове са необходими за функциониране на уебсайта и не могат да бъдат изключени. Обикновено те се задават само в отговор на действия, правени от вас, които отнасят до заявка за услуги, като задаване на настройките за поверителност, влизане или попълване на формуляри. Можете да зададете браузъра си да блокира или да ви извести за тези бисквитки, но част от сайта няма да работи. Тези бисквитки не съхраняват никакви лично идентифицируващи данни.

Винаги ВКЛ

Аналитични

Тези бисквитки и скриптове ни позволяват да преброяваме посещения и източници на трафик, така че да измерим и подобрим производителността на нашия сайт. Те ни помагат да знаем кои страници са най- и най-непопулярни и да видим как посетителите се движат по сайта. Всичка информация, която тези бисквитки събират, е кумулативна и неидентифицируема. Ако не разрешите тези бисквитки и скриптове, няма да знаем, кога сте посетили нашия сайт.

Маркетинг

Тези бисквитки и скриптове могат да бъдат зададени чрез нашия сайт от нашите рекламни партньори. Те могат да бъдат използвани от тези компании за построяване на профил на вашите интереси и показване на съответни реклами на други сайтове. Те не съхраняват директна лична информация, но са базирани на уникално идентифициране на вашия браузър и интернет устройство. Ако не разрешите тези бисквитки и скриптове, ще имате по-малко целенасочена реклама.