Последвайте ни: Facebook Twitter Instagram RSS
Търсене Меню
  1. Начало
  2. Мрежата
  3. Едно поприще не ѝ стига: Бионсе влиза в бизнеса с луксозен алкохол

Мрежата

Едно поприще не ѝ стига: Бионсе влиза в бизнеса с луксозен алкохол

Едно поприще не ѝ стига: Бионсе влиза в бизнеса с луксозен алкохол - Tribune.bg
Снимка:
© БГНЕС/АРХИВ

Бионсе влиза в бизнеса с луксозен алкохол. Певицата обяви, че пуска нова линия уиски в сътрудничество с Moët Hennessy на LVMH.

Певицата сподели новината с рекламен пост в Instagram със снимка с чаша от уискито, наречено SirDavis и надпис: „DAVIS IN MY BONES“.

 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Beyoncé (@beyonce)

Новината беше потвърдена официално и от най-големия конгломерат за луксозни стоки в света, посочва CNBC.

Подразделението за вино и спиртни напитки на LVMH разширява дейността си на американския пазар на уиски. SirDavis е препратка със сантиментална стойност към самата Бионсе. Според съобщението, SirDavis е кръстено на Дейвис Хог, нейният прадядо, който е криел бутилки с уиски като фермер по време на забраната в Юга.

„Когато открих, че прадядо ми е бил производител, почувствах, че любовта ми към уискито е предопределена“, казва Бионсе.

Цената на дребно на уискито ще е 89 долара и се очаква на пазара в САЩ през септември.

Анкети