Мрежата
Едно поприще не ѝ стига: Бионсе влиза в бизнеса с луксозен алкохол

Бионсе влиза в бизнеса с луксозен алкохол. Певицата обяви, че пуска нова линия уиски в сътрудничество с Moët Hennessy на LVMH.
Певицата сподели новината с рекламен пост в Instagram със снимка с чаша от уискито, наречено SirDavis и надпис: „DAVIS IN MY BONES“.
View this post on Instagram
Новината беше потвърдена официално и от най-големия конгломерат за луксозни стоки в света, посочва CNBC.
Подразделението за вино и спиртни напитки на LVMH разширява дейността си на американския пазар на уиски. SirDavis е препратка със сантиментална стойност към самата Бионсе. Според съобщението, SirDavis е кръстено на Дейвис Хог, нейният прадядо, който е криел бутилки с уиски като фермер по време на забраната в Юга.
„Когато открих, че прадядо ми е бил производител, почувствах, че любовта ми към уискито е предопределена“, казва Бионсе.
Цената на дребно на уискито ще е 89 долара и се очаква на пазара в САЩ през септември.