Последвайте ни: Facebook Twitter Instagram RSS
Търсене Меню
  1. Начало
  2. Мултимедия
  3. Като на кино: Антонио Бандерас и дъщеря му Стела са звездите в рекламен филм на Mercedes (СНИМКИ и ВИДЕО)

Мултимедия

Като на кино: Антонио Бандерас и дъщеря му Стела са звездите в рекламен филм на Mercedes (СНИМКИ и ВИДЕО)

Като на кино: Антонио Бандерас и дъщеря му Стела са звездите в рекламен филм на Mercedes (СНИМКИ и ВИДЕО) - Tribune.bg
Снимка:
© БГНЕС

Актьорът, режисьор и продуцент Антонио Бандерас и дъщеря му Стела, която също има изяви като актриса, станаха лица на новата рекламна кампания на Mercedes-Benz. Холивудската двойка баща-дъщеря си партнират във филм, в който основна роля има и Mercedes‑Benz E‑Class.

Mercedes Benz© Mercedes Benz Mercedes Benz

Сюжетът на лентата „В нейните обувки“ показва как Антонио Бандерас кара E-класата на Стела за един ден и тъй като е взел назаем PIN кода „Mercedes me“ на дъщеря си, той изживява някои от нейните ежедневни рутини по време на пътуването и получава представа за живота ѝ, опознавайки я още по-добре.

Mercedes-Benz© Mercedes-Benz Mercedes-Benz

Историята е вдъхновена от нововъдението, което от Mercedes залагат в новата си E‑Class – функцията да се адаптира спрямо навиците на собственика си, като запаметява любимите му места.

Mercedes-Benz© Mercedes-Benz Mercedes-Benz

„Като шофирах E‑Class на Стела, се чувствах сякаш съм „влязъл в нейните обувки“, в нейния свят за един ден. Степента на възможностите за персонализиране и взаимодействие на това превозно средство е наистина впечатляваща. Точно като Mercedes‑Benz, аз съм много убеден, че една кола днес трябва да бъде повече от транспортно средство. Автомобилът се превръща в дигитален спътник, в лично пространство, в което собствениците му могат да се чувстват напълно спокойни“, коментира пред журналисти актьорът, режисьор и продуцент Антонио Бандерас.

Mercedes-Benz© Mercedes-Benz Mercedes-Benz

„Антонио и Стела Бандерас са перфектният семеен екип за най-новата ни кампания. Тяхната истинска връзка баща-дъщеря отразява същността на това, което в частност представлява Е-класата – свързване на хора чрез интуитивна технология.“ , коментира Бетина Фецер, вицепрезидент по комуникациите и маркетинга на Mercedes‑Benz AG

„В нейните обувки“ е глобална кампания, която се провежда в социалните медийни канали на Mercedes‑Benz. Стартът ѝ беше даден преди дни в Германия, където в медийното пространство активно се излъчва телевизионна реклама с кадри от филма. Освен това в допълнение към дългия основен филм с участието на Антонио и Стела Бандерас, в социалните медийни канали на Mercedes‑Benz по целия свят се завъртяха кратки версии с различна продължителност.

Емблематичната песен от 1976 г. „Daddy Cool“ съпътства филма на кампанията.

Една от премиерите на филма ще се състои в Studio Odeonsplatz на Mercedes-Benz в Мюнхен на 9 октомври 2024 г.

Анкети