Последвайте ни: Facebook Twitter Instagram RSS
Търсене Меню
  1. Начало
  2. Мултимедия
  3. Закриха седмицата на модата в Милано: Шоуто беше наблюдавано под лупа от инвеститорите (ВИДЕО)

Мултимедия

Закриха седмицата на модата в Милано: Шоуто беше наблюдавано под лупа от инвеститорите (ВИДЕО)

Закриха седмицата на модата в Милано: Шоуто беше наблюдавано под лупа от инвеститорите (ВИДЕО) - Tribune.bg
Снимка:
© БГНЕС

Необичайната колекция, вдъхновена от магичния сват на детството, представена в ревюто на Bottega Veneta прикова погледите, както на почитателите на модата, така и на инвеститорите.

Основаната през 1966 г. във Виченца в североизточния италиански регион Венето, марката Bottega Veneta, става част от френската група Kering през 2001 г.

И тъй като флагманът на Kering - марката Gucci - в момента е в спад на продажбите - с 20% през първата половина на тази година - компанията се надява да извлече максимална полза от по-малката си и не толкова ефектна италианска марка. Това изглежда се случва успешно особено на фона на впечатляващо ревю и колекция, която разбива стереотипите.

Kering опитва да вдигне продажбите: Назначи нов заместник-изпълнителен директор на Gucci

„За това ревю взех за отправна точка сцената от филма на Спилбърг „Извънземното“, когато майката отваря гардероба, за да разкрие свят от плюшени животни...“ обяснява зад кулисите артистичният директор на Bottega Veneta Матийо Блази по повод подготвените места за гостите. Всичките столове за публиката всъщност бяха големи фотьойли във формата на различни животни, напомнящи детски плюшени играчки.

„Изненадата на един въображаем свят, светът на детството, където всичко е възможно, където всичко е игра, радост, приключение“, допълва още той.

Блази се е стремял да пресъздаде децата, които пробват дрехите на родителите си, или дори първия учебен ден, „когато родителите са подготвили перфектното облекло за детето си, което се обръща наопаки“.

Резултатът рокли, които са малко по-големи, тоалети с единия крак в панталон, а другия в пола, наслагвания или гънки.

През първата половина на 2024 г. Bottega Veneta отбелязва ръст на приходите от 3% до 836 млн. евро. Приходите на Gucci, макар и със значителен спад, са 4,1 млрд. евро - почти половината от всички приходи на Kering в размер на девет милиарда евро.

Според анализаторите, въпреки че Bottega Veneto може да е „капка в морето“ на луксозната група, тя е обещаваща - и това върви ръка за ръка с нейния отличителен подход към модата.

Анкети