Последвайте ни: Facebook Twitter Instagram RSS
Търсене Меню
  1. Начало
  2. Мултимедия
  3. Закриха седмицата на модата в Милано: Шоуто беше наблюдавано под лупа от инвеститорите (ВИДЕО)

Мултимедия

Закриха седмицата на модата в Милано: Шоуто беше наблюдавано под лупа от инвеститорите (ВИДЕО)

Закриха седмицата на модата в Милано: Шоуто беше наблюдавано под лупа от инвеститорите (ВИДЕО) - Tribune.bg
Снимка:
© БГНЕС

Необичайната колекция, вдъхновена от магичния сват на детството, представена в ревюто на Bottega Veneta прикова погледите, както на почитателите на модата, така и на инвеститорите.

Основаната през 1966 г. във Виченца в североизточния италиански регион Венето, марката Bottega Veneta, става част от френската група Kering през 2001 г.

И тъй като флагманът на Kering - марката Gucci - в момента е в спад на продажбите - с 20% през първата половина на тази година - компанията се надява да извлече максимална полза от по-малката си и не толкова ефектна италианска марка. Това изглежда се случва успешно особено на фона на впечатляващо ревю и колекция, която разбива стереотипите.

Kering опитва да вдигне продажбите: Назначи нов заместник-изпълнителен директор на Gucci

„За това ревю взех за отправна точка сцената от филма на Спилбърг „Извънземното“, когато майката отваря гардероба, за да разкрие свят от плюшени животни...“ обяснява зад кулисите артистичният директор на Bottega Veneta Матийо Блази по повод подготвените места за гостите. Всичките столове за публиката всъщност бяха големи фотьойли във формата на различни животни, напомнящи детски плюшени играчки.

„Изненадата на един въображаем свят, светът на детството, където всичко е възможно, където всичко е игра, радост, приключение“, допълва още той.

Блази се е стремял да пресъздаде децата, които пробват дрехите на родителите си, или дори първия учебен ден, „когато родителите са подготвили перфектното облекло за детето си, което се обръща наопаки“.

Резултатът рокли, които са малко по-големи, тоалети с единия крак в панталон, а другия в пола, наслагвания или гънки.

През първата половина на 2024 г. Bottega Veneta отбелязва ръст на приходите от 3% до 836 млн. евро. Приходите на Gucci, макар и със значителен спад, са 4,1 млрд. евро - почти половината от всички приходи на Kering в размер на девет милиарда евро.

Според анализаторите, въпреки че Bottega Veneto може да е „капка в морето“ на луксозната група, тя е обещаваща - и това върви ръка за ръка с нейния отличителен подход към модата.

Анкети

Financialtribune.bg иска съгласието Ви за използване на информация, събирана чрез бисквитки и подобни технологии, за да подобрим вашето изживяване на нашия сайт, да анализираме как го използвате и за маркетингови цели.

Персонализирана реклама и съдържание, преброяване на посещения и източници на трафик

Съхраняване на и/или достъп до информация на устройство

Политика за поверителност Бисквитки

Вашите настройки за поверителност

Ние и нашите партньори използваме информация, събирана чрез бисквитки и подобни технологии, за да подобрим Вашето изживяване на нашия сайт, да анализираме начина, по който го използвате, и за маркетингови цели. Защото уважаваме Вашето право на лична сигурност, можете да изберете да не позволите някои видове бисквитки. Обаче, блокирането на някои видове бисквитки може да влоши Вашето изживяване на сайта и услугите, които можем да предложим. В някои случаи данните, получени от бисквитки, се споделят с трети страни за анализ или маркетингови цели. Можете да използвате своето право да откажете от тази споделена информация по всяко време, като деактивирате бисквитките.

Политика за поверителност Бисквитки

Управление на предпочитанията за съгласие

Задължителни

Тези бисквитки и скриптове са необходими за функциониране на уебсайта и не могат да бъдат изключени. Обикновено те се задават само в отговор на действия, правени от вас, които отнасят до заявка за услуги, като задаване на настройките за поверителност, влизане или попълване на формуляри. Можете да зададете браузъра си да блокира или да ви извести за тези бисквитки, но част от сайта няма да работи. Тези бисквитки не съхраняват никакви лично идентифицируващи данни.

Винаги ВКЛ

Аналитични

Тези бисквитки и скриптове ни позволяват да преброяваме посещения и източници на трафик, така че да измерим и подобрим производителността на нашия сайт. Те ни помагат да знаем кои страници са най- и най-непопулярни и да видим как посетителите се движат по сайта. Всичка информация, която тези бисквитки събират, е кумулативна и неидентифицируема. Ако не разрешите тези бисквитки и скриптове, няма да знаем, кога сте посетили нашия сайт.

Маркетинг

Тези бисквитки и скриптове могат да бъдат зададени чрез нашия сайт от нашите рекламни партньори. Те могат да бъдат използвани от тези компании за построяване на профил на вашите интереси и показване на съответни реклами на други сайтове. Те не съхраняват директна лична информация, но са базирани на уникално идентифициране на вашия браузър и интернет устройство. Ако не разрешите тези бисквитки и скриптове, ще имате по-малко целенасочена реклама.