Парите
Chanel е поредният луксозен бранд със спад на печалбата

Снимка:
Френската компания за луксозни стоки Chanel отчете спад от 28,2% в нетната си печалба до 3,4 милиарда долара за миналата 2024 година. Като основана причина за понижението се определят трудните условия на някои пазари.
Така Chanal стана поредния луксозен бранд, който декларира по-ниска печалба, а цифрите показват, че глобалните приходи са спаднали с 5,3% до 18,7 милиарда долара.
„Наблюдавахме трудни макроикономически условия, които оказаха влияние върху продажбите на някои пазари“, заяви главният изпълнителен директор на модна къща Chanel Лина Наир.
Има и компании от луксозния сегмент, които въпреки глобалните трудност отчетоха повишение на печалбите и продажбите си.