Последвайте ни: Facebook Twitter Instagram RSS
Търсене Меню
  1. Начало
  2. Парите
  3. КФН прави проучване за удовлетвореността на потребителите от небанкови услуги

Парите

КФН прави проучване за удовлетвореността на потребителите от небанкови услуги

КФН прави проучване за удовлетвореността на потребителите от небанкови услуги - Tribune.bg
Снимка:
© БГНЕС

Комисията за финансов надзор (КФН) изготвя проучване за удовлетвореността на потребителите на инвестиционни, застрахователни и пенсионноосигурителни услуги и продукти.

Целта на анкетата е установяване на причините за неудовлетвореност на ползвателите на небанкови финансови услуги, необходимостта от регулаторни промени, повишаване качеството на предоставяните продукти/услуги и оценка на преживяването на потребителите, уточняват от КФН.

Анкети