Последвайте ни: Facebook Twitter Instagram RSS
Търсене Меню
  1. Начало
  2. Парите
  3. Марката за бельо на Риана загуби директора си: Victoria's Secret я отмъкна с оферта за милиони

Парите

Марката за бельо на Риана загуби директора си: Victoria's Secret я отмъкна с оферта за милиони

Марката за бельо на Риана загуби директора си: Victoria's Secret я отмъкна с оферта за милиони - Tribune.bg
Снимка:
© БГНЕС

Марката за бельо Savage X Fenty на Риана изгуби главния си изпълнителен директор в полза на Victoria's Secret, която е предложила на модния директор 18 милиона долара, за да работи дистанционно.

На 14 август Victoria's Secret обяви присъединяването на Хилари Супер, бившия главен изпълнителен директор на Savage X Fenty, която ще започне новата си роля от 9 септември, съобщи The Star.

„(Victoria's Secret) приветства Хилари като наш нов главен изпълнителен директор, за да задвижи следващата глава на бизнеса и да изпълни най-важния принцип на нашата стратегия за трансформация: ускоряване на растежа на основния ни бизнес в Северна Америка. Особено сме впечатлени от нейните лидерски качества на търговец, съчетани с дисциплината на оратор и стремежа към създаване на стойност“, заяви председателят Дона Джеймс.

Victoria's Secret хвърли милиони, за да придобие Супер, която ще получава основна заплата от 1,2 милиона долара и бонус от 1 милион при подписване на договор. Нейният трудов договор също включва и годишен паричен бонус, който се твърди, че варира между 2,1 и 2,4 милиона долара, и дялово участие в марката бельо, което е типично за ръководителите на компанията.

Като част от собствеността на Супер във Victoria's Secret, тя ще получи еднократна награда от акции на стойност от 5,75 милиона долара, която ще бъде напълно придобита след три години, заедно с годишно предоставяне на акции през 2025 г. на стойност 7,7 милиона долара. Между заплатата и дяловото участие в компанията трудовият договор на Супер възлиза на над 18 милиона долара. Тя ще има право да работи хибридно – някои дни дистанционно, но ще бъде принудена да се премести от Лос Анжелис в Ню Йорк, за да бъде по-близо до честите пътувания на компанията до Кълъмбъс, Охайо, за да посещава основните корпоративни офиси в близкия Рейнолдсбърг.

Супер сменя Мартин Уолтърс, бившият главен изпълнителен директор, който оглави Victoria's Secret след раздялата с бившата си компания майка, L Brands, през 2021 г. Оттогава Victoria's Secret се опитва да се ребрандира от компания за секси бельо за жени с фигури на супермодели в по-приобщаваща компания за всички типове тела.

Непоследователният маркетинг беше посочен като причината, поради която подходът на Уолтърс към компанията не е проработил. Като част от стратегията на компанията за привличане на нови клиенти, Victoria’s Secret придоби марката за бельо Adore Me за 400 милиона долара през януари 2023 г. Adore Me е известна с приобщаващия си подход и модели само онлайн, които са донесли приходи от 250 милиона долара през 2022 г.

Уотърс считаше, че придобиването на Adore Me ще подобри преживяванията на клиентите на Victoria's Secret и Pink. Според анализатори обаче все още няма видимо въздействие. Новият приобщаващ подход, който Victoria's Secret се стреми да възприеме, е точно по вкуса на Супер, тъй като тя ръководеше Savage X Fenty, която е популярна с това, че предлага сексапил на хора с различни размери и произход.

Анкети