Парите
Милениалите или поколението Z: Ето кой харчи най-много за пазаруване в социалните мрежи
Снимка:
Милениалите харчат повече от поколението Z за пазаруване в социалните мрежи, показва проучване, цитирано от британската медия Sky news.
Хората на възраст между 28 и 43 години са направили повече покупки от по-младите в платформи като TikTok, Instagram и Facebook, според данните на Retail Technology Show.
Средно те са направили 21 покупки в TikTok Shop през 2024 г., в сравнение с 20 от купувачи от Gen Z.
Във Facebook милениалите са направили около 20 покупки – в сравнение с 14 от потребители от Gen Z.
Данните показват, че общите разходи за социални медии са се увеличили с 36% на годишна база сред милениалите.
Установено е, че TikTok е най-добрата платформа за потребителски покупки и сред двете възрастови групи.