Парите
Песен на Бионсе доведе до повишен интерес към марка дънки
„Деним върху деним върху деним върху деним“, пее Бионсе в Levii's Jeans, една от най-забележителните песни в новия ѝ албум Cowboy Carter.
В седмицата след излизането на албума компанията за облекло Levi Strauss & Co отбеляза 20% ръст на посещаемостта в магазините в САЩ и 20% увеличение на цената на акциите си. В Обединеното кралство John Lewis съобщиха, че търсенията на „дамски дънки Levi's“ са се увеличили с 263% след излизането на записа, съобщи „Гардиън“.
Бионсе публикува в Instagram изображение, на което носи чифт дънки с дънкова риза и дънкова чанта. Instagram акаунтът @databutmakeitfashion, който следи поведението на потребителите във връзка със стила, съобщава, че споменаванията на двойния деним са се увеличили с 14% в социалните медии след излизането на албума Cowboy Carter.
View this post on Instagram
Двойният деним, понякога известен като канадски смокинг, отдавна е предмет на разногласия. Той се възприема или като въплъщение на лошия вкус, или като перфектен каубойски стил. Бионсе се придържа към второто. Lil Nas X, Lizzo и Хари Стайлс също са експериментирали с каубойския стил, а последната колекция на Фарел Уилямс за Louis Vuitton беше с уестърн тематика.
Levi Strauss приеха кимването на мегазвездата и временно промениха името си в Instagram на Levii's в знак на почит. В изказване по време на конферентен разговор миналата седмица главният изпълнителен директор Мишел Гас подчерта позицията на марката в сърцето на културата.
„Не мисля, че има по-добро доказателство от това някой като Бионсе, която е създател на културата, да кръсти песен на наше име“, каза Гас.
Натали Диксън е ръководител на партньорствата с луксозни марки за жени във Flannels - търговската верига, с която певицата си сътрудничи по време на турнето 2023' Renaissance.
"Бионсе има наистина уникалната способност да влияе на тенденциите с работата си. Марките наистина могат да се възползват от вълната на влиянието на Бионсе - както виждаме в момента с Levi's", каза Диксън.
Старши кореспондентът на платформата The Business of Fashion Шина Бътлър-Янг предупреди, че ефектът на Бионсе няма да продължи вечно за Levi's. Според нея, за да продължи „успехът на приходите“, ключова задача е да се вълнуват и ухажват по-младите купувачи с маркетинг и продукти, за което Бионсе със сигурност помага, и да се разшири привлекателността отвъд една единствена щампа.