Парите
ПР експерт разкри грешките на новия бизнес на Меган Маркъл допуснати в Instagram
Най-новото начинание на Меган Маркъл беше разнищено от ПР експерт, който твърди, че в акаунта на новата ѝ марка в Instagram има две очевидни грешки, съобщи People.
Херцогинята на Съсекс неотдавна разкри, че стартира своята марка American Riviera Orchard, която ще продава редица артикули. Инстаграм акаунтът на новия проект обаче беше разкритикуван за това, че по време на стартирането му са допуснати "стари" грешки.
Платформата на социалната мрежа беше използвана за обявяване на новото начинание на Меган и за споделяне на новия уебсайт и брандинг. След стартирането му на 14 март към профила все още не е добавено нищо друго, въпреки че броят на последователите вече нараства до над 500 000 - въпреки че се спекулира, че голяма част от тези последователи са фалшиви.
Основателката на BIG little LDN Ема Лойд даде професионалното си мнение. Тя посочи, че бившата звезда от „Костюмари“ е направила два гафа. Пред Express експертът по връзки с обществеността заяви: „Използван е много остарял метод за публикуване на тийзър в Инстаграм - няколко снимки с много малко съдържание във всяка, за да се получи едно голямо изображение.“
„Това не е начинът, по който хората се ангажират със съдържанието в канала. Хората не преглеждат първо каналите в тяхната цялост, а разглеждат една публикация във фийда си. Така че, ако алгоритъмът им сервира само едно от тези невдъхновяващи бежови изображения наведнъж, защо някой ще се чувства принуден да кликне върху него, за да разбере повече?“, добави тя.
Експертът обясни и втората грешка, като каза, че тийзърът е „предназначен за пейзажно гледане - формат 16:9 - а не за вертикалния формат 9:16 на Instagram Story“.
Лайфстайл марката ще продава разнообразие от артикули, вариращи от домашен декор до продукти за домашни любимци.