Парите
Пред прага на зимния сезон: Министерството на туризма има готовност да стартира рекламната кампания
Министерството на туризма има готовност да стартира рекламната кампания за зимния сезон в края на месец септември или началото на месец октомври. Това обявиха за TravelNews от ведомството. В дигиталните платформи на META и Google ще бъдат таргетирани реклами според интересите на потребителите – зимни спортове, градски, културен, СПА, вино и кулинария и др. Рекламата ще бъде насочена към пазарите във Великобритания, Германия, Гърция, Италия, Косово, Молдова, Полша, Република Северна Македония, Румъния, Сърбия, Турция, Франция, Чехия и др. На вътрешния пазар също ще бъде направена кампания.
В комуникационния микс са включени дигитални и онлайн платформи, радио и телевизия, които министерството използва целогодишно за насърчаване на посещенията към страната.
Освен в социалните мрежи, рекламната стратегия, насочена към чуждестранните пазари, включва българското участие в международните изложения на едни от най-важните за предстоящия сезон пазари - Великобритания, Гърция и Румъния. Предвидени са опознавателни пътувания на чуждестранни медии през предстоящия сезон. До края на 2024 г. продължава и кампанията в мултинационалния канал BBC