Последвайте ни: Facebook Twitter Instagram RSS
Търсене Меню
  1. Начало
  2. Парите
  3. Shein пуска своя кредитна карта в партньорство с мексиканския финтех Stori

Парите

Shein пуска своя кредитна карта в партньорство с мексиканския финтех Stori

Shein пуска своя кредитна карта в партньорство с мексиканския финтех Stori - Tribune.bg
Снимка:
© БГНЕС/АРХИВ

Китайският гигант за бърза мода Shein пуска първата си брандирана кредитна карта чрез партньорство с мексиканската финтех компания Stori. Това става ясно от информация на двете компании, цитирана от световните информационни агенции. Целта на този ход е и двете компании да разширят присъствието си във втората по големина икономика в Латинска Америка.

От една страна Stori се опитва да привлече повече мексиканци към кредитния пазар, а от друга страна Shein се стреми да увеличи своите потребители в страната.

Като цяло позицията на китайския онлайн търговец за бърза мода и различни видове продукти за дома и ежедневието се радва на голям успех в Латинска Америка. Наскоро от Shein обявиха, че  обмислят изграждането на завод в Мексико, както и създаване на дистрибуторска мрежа на пазара в Бразилия.

В региона също се наблюдава бум на малките предприятия, които купуват дрехи на Shein на едро и ги препродават във физически магазини.

Shein, която през миналата 2023 г. беше оценена на 66 милиарда долара в кръг за набиране на средства, буквално разби представите за начина, по който функционира индустрията за бърза мода, като блокира конкуренцията със своя евтин модел и бърз растеж.

На този фон, по данни на Мексиканската асоциация за онлайн продажби (AMVO) пазарът на електронна търговия в страната е бил най-бързо развиващият се в света през 2023 г., като малко над 40% от всички онлайн покупки са били дрехи.

Кредитната карта Shein, Mastercard, ще предлага точки за използване на уебсайта на търговеца при всяка покупка. Покупките на дрехи директно от уебсайта на Shein ще печелят двойни точки, се казва още в изявление на фирмите. 

Анкети