Последвайте ни: Facebook Twitter Instagram RSS
Търсене Меню
  1. Начало
  2. Технологии
  3. Американска компания за облачни услуги отваря голям технологичен център в България

Технологии

Американска компания за облачни услуги отваря голям технологичен център в България

Изграждането на местен екип от висококвалифицирани ИТ специалисти вече е започнало

Американска компания за облачни услуги отваря голям технологичен център в България - Tribune.bg
Снимка:
© RingCentral

Водещ глобален доставчик на облачно-базирани решения за бизнес комуникации, стъпва на българския пазар. Американският доставчик RingCentral Inc, който открива център за поддръжка и развитие през идните седмици и в България, има опит в успешното комбиниране на телефонни разговори, съобщения, контактни центрове и видео срещи с помощта на интегриран изкуствен интелект.

,,Избрахме България, за да изградим тук един от най-големите технологични центрове на компанията. Решението дойде в отговор на това, че страната е разрастващ се пазар, с голям потенциал и достатъчно талантливи кадри. Вярваме, че с дейността си ще дадем принос за местната икономика и екосистема в следващите години. Центърът ни тук ще работи в посока развитие и поддръжка на всички наши продуктови линии“, коментира Феликс Кислик, вицепрезидент, генерален мениджър за региона EMEA, продукти и технологии в компанията.

В момента американският доставчик разширява хоризонтите си, чрез интегрирането на възможностите, които дава изкуствения интелект /AI/. Част от продуктовото портфолио на компанията са вече са платформа RingCX – контактен център, чиято основна функционалност е AI, както и RingCentral Events, универсалното решение за виртуални, реални или хибридни събития.

Анкети