Последвайте ни: Facebook Twitter Instagram RSS
Търсене Меню
  1. Начало
  2. Технологии
  3. Китайската Tencent Music отчете повишение на приходите след ръст на платените акаунти

Технологии

Китайската Tencent Music отчете повишение на приходите след ръст на платените акаунти

Китайската Tencent Music отчете повишение на приходите след ръст на платените акаунти - Tribune.bg
Снимка:
© tencentmusic.com

От китайската Tencent Music Entertainment Group съобщиха, че приходите за второто тримесечие са се увеличили с 5,5% спрямо предходната година. Причината - ръст на платените акаунти в подобната на Spotify платформа за стрийминг на музика и възстановяването на рекламния пазар.

През тримесечието, приключило на 30 юни, общите приходи на компанията, контролирана от китайския технологичен гигант Tencent Holdings, възлизат на 7,29 милиарда юана (1,00 милиарда щатски долара), предава Ройтерс.

Броят на плащащите потребители за стрийминг на музика се е увеличил с над 20% достигайки до заветната цел на компанията от 100 милиона потребители.

„Станахме свидетели как потребителите стават все по-склонни да плащат за защитена с авторски права музика“, каза Кусион Панг, изпълнителен председател на компанията.

Нетната печалба, отнасяща се към притежателите на акции, нарасна до 1,30 милиарда юана от 856 милиона юана година по-рано.

За да привлече повече потребители и да предотврати конкуренцията с притежаваната от NetEase - Cloud Music и платформата за споделяне на кратки видеоклипове Douyin на ByteDance, през последните месеци Tencent Music агресивно повиши оригиналното съдържание в палтформата си.

Анкети