Технологии
Meta въвежда специални етикети за политическите реклами генерирани от ИИ
Facebook и Instagram ще изискват политическите реклами, показвани на техните платформи, да разкриват дали са създадени с помощта на изкуствен интелект, обявиха от Meta.
Съгласно новата политика етикетите, потвърждаващи използването на AI, ще се показват на екраните на потребителите, когато кликнат върху реклами. Правилото влиза в сила от 1 януари 2024 г. и ще се прилага по целия свят.
Според експертите разработването на нови AI програми направи по-лесно от всякога бързото генериране на реалистични изображения, както аудио и видео съобщения. В грешни ръце технологията може да се използва за създаване на фалшиви видеоклипове в контекста на предизборни кампании или друг вид политически инициативи. В случаите, в които тези фалшиви реклами са свързани с мощните алгоритми на социалните медии, могат да подведат и объркат избирателите в невиждан мащаб.
ЕС започва проверки за дезинформация срещу Meta и TikTok
Financial Tribune 14:53, 19.10.2023
Meta пуска уеб версия Threads
Financial Tribune 10:34, 21.08.2023
Тъмни облаци над Meta: Отнесоха глоба и в Норвегия
Financial Tribune 10:49, 08.08.2023
Meta надмина очакванията за тримесечни печалби
Financial Tribune 08:32, 27.07.2023
След старта на Threads: Twitter заплаши да съди Facebook
Financial Tribune 09:47, 07.07.2023
И Instagram започна разработка на свой собствен чатбот
Financial Tribune 09:30, 08.06.2023