Последвайте ни: Facebook Twitter Instagram RSS
Търсене Меню
  1. Начало
  2. Технологии
  3. Онлайн поколение: 7 от 10 от съвременните младежи предпочитат чатенето пред живата комуникация

Технологии

Онлайн поколение: 7 от 10 от съвременните младежи предпочитат чатенето пред живата комуникация

Онлайн поколение: 7 от 10 от съвременните младежи предпочитат чатенето пред живата комуникация - Tribune.bg
Снимка:
© pixabay

Ново проучване показва, че 7 от 10 представители на поколението, родено в първите години на века (милениумите) и на по-младото поколение Z (Gen Z) предпочитат да общуват цифрово - най-вече чрез текстови съобщения - отколкото лично.

Изследователи от LivePerson са анкетирали повече от 4000 млади хора в няколко западни държави, което им е помогнало да открият приоритетите и предпочитанията на днешните милениали и „Gen Z“.

Новото проучване установява, че 7 от 10 „милениуми“ и „Gen Z“, предпочитат да общуват с другите по цифров път, отколкото лично.

В световен мащаб 65% от анкетираните посочват, че по-често разговарят с връстници чрез текстови съобщения или мобилен телефон, но този брой е още по-висок в англоговорящите страни. Както в САЩ, така и във Велиобритания около 74% от младежите общуват по-често с други хора по цифров път.

Що се отнася до избрания инструмент за цифрова кореспонденция, около 73% от американците и 74% от тези в Обединеното кралство предпочитат текстовите съобщения. В световен мащаб този брой е намалял до около 69%.

Проучването открива и друга странна приумица на днешните млади хора: около 62% предпочитат да оставят портфейла си вкъщи, отколкото телефона си, когато излизат навън.

70% от участниците заявиха, че спят на една ръка разстояние от телефона си. Малко повече от половината твърдят, че проверяват телефона си за известия, ако се събудят по средата на нощта.

Големи групи смятат, че е нормално да използват телефона си в ситуации, които по-възрастните смятат за неподходящи. Такъв пример е масата за хранене, като 42% от анкетираните твърдят, че използват телефона си, докато се хранят.

Близо 70 % от анкетираната група заявиха, че виждат бъдеще, в което всички покупки се извършват онлайн.

„Искахме да разгледаме по-отблизо аудиторията на младите потребители, в различни държави “, каза Рурик Бредбъри - глобален ръководител на комуникациите и изследванията на LivePerson.

„Това, което виждаме в данните от изследването, е, че телефонът наистина се превръща в продължение на самия човек, а платформите и приложенията в него заемат повече място от офлайн взаимодействията им“, добави Бредбъри.

Проучването обхваща младежи в шест държави - САЩ, Великобритания, Австралия, Франция, Германия и Япония.

Анкети

Financialtribune.bg иска съгласието Ви за използване на информация, събирана чрез бисквитки и подобни технологии, за да подобрим вашето изживяване на нашия сайт, да анализираме как го използвате и за маркетингови цели.

Персонализирана реклама и съдържание, преброяване на посещения и източници на трафик

Съхраняване на и/или достъп до информация на устройство

Политика за поверителност Бисквитки

Вашите настройки за поверителност

Ние и нашите партньори използваме информация, събирана чрез бисквитки и подобни технологии, за да подобрим Вашето изживяване на нашия сайт, да анализираме начина, по който го използвате, и за маркетингови цели. Защото уважаваме Вашето право на лична сигурност, можете да изберете да не позволите някои видове бисквитки. Обаче, блокирането на някои видове бисквитки може да влоши Вашето изживяване на сайта и услугите, които можем да предложим. В някои случаи данните, получени от бисквитки, се споделят с трети страни за анализ или маркетингови цели. Можете да използвате своето право да откажете от тази споделена информация по всяко време, като деактивирате бисквитките.

Политика за поверителност Бисквитки

Управление на предпочитанията за съгласие

Задължителни

Тези бисквитки и скриптове са необходими за функциониране на уебсайта и не могат да бъдат изключени. Обикновено те се задават само в отговор на действия, правени от вас, които отнасят до заявка за услуги, като задаване на настройките за поверителност, влизане или попълване на формуляри. Можете да зададете браузъра си да блокира или да ви извести за тези бисквитки, но част от сайта няма да работи. Тези бисквитки не съхраняват никакви лично идентифицируващи данни.

Винаги ВКЛ

Аналитични

Тези бисквитки и скриптове ни позволяват да преброяваме посещения и източници на трафик, така че да измерим и подобрим производителността на нашия сайт. Те ни помагат да знаем кои страници са най- и най-непопулярни и да видим как посетителите се движат по сайта. Всичка информация, която тези бисквитки събират, е кумулативна и неидентифицируема. Ако не разрешите тези бисквитки и скриптове, няма да знаем, кога сте посетили нашия сайт.

Маркетинг

Тези бисквитки и скриптове могат да бъдат зададени чрез нашия сайт от нашите рекламни партньори. Те могат да бъдат използвани от тези компании за построяване на профил на вашите интереси и показване на съответни реклами на други сайтове. Те не съхраняват директна лична информация, но са базирани на уникално идентифициране на вашия браузър и интернет устройство. Ако не разрешите тези бисквитки и скриптове, ще имате по-малко целенасочена реклама.