Последвайте ни: Facebook Twitter Instagram RSS
Търсене Меню
  1. Начало
  2. Застраховане
  3. След митата на САЩ: Малко известен застрахователен продукт набира популярност в Канада

Застраховане

След митата на САЩ: Малко известен застрахователен продукт набира популярност в Канада

След митата на САЩ: Малко известен застрахователен продукт набира популярност в Канада - Tribune.bg
Снимка:
© pixabay

Малко известен застрахователен продукт набира популярност в Канада. Това се случва, защото износителите се опитват да се предпазят от загуби и фалити след въведените мита от президента на САЩ Доналд Тръмп, коментират застрахователи.

Става въпрос за Застраховката за търговски кредити за несъстоятелност на чуждестранни клиенти. Тези полици покриват 90% от всички загубени плащания и се използва широко в Европа.

До този момент канадските износители са застраховали по малко от 1% от  задграничните си плащания, които пък от своя страна представляват 40% от техните приходи, според Асоциацията за застраховане на вземания на Канада.

Застраховането на търговски кредити никога не е било популярно за бизнеса между САЩ и Канада, които изпращат над 75% от своя износ на юг от границата си, тъй като рисковете са били минимални съгласно споразуменията за свободна търговия в продължение на три десетилетия, отчитат застрахователи и брокери, цитирани от Ройтерс.

Експерти отчитат, че в момента има повишение на запитванията за такива полици, а клиентите са склонни на подобна крачка заради несигурността на митата на Тръмп.

Анкети