Последвайте ни: Facebook Twitter Instagram RSS
Търсене Меню
  1. Начало
  2. Автомобили
  3. В опит да повиши продажбите: Китайската BYD пусна трети модел електромобили в Япония

Автомобили

В опит да повиши продажбите: Китайската BYD пусна трети модел електромобили в Япония

В опит да повиши продажбите: Китайската BYD пусна трети модел електромобили в Япония - Tribune.bg
Снимка:
© БГНЕС

Китайският автомобилен производител BYD пусна третото си електрическо превозно средство в Япония. Става дума за електрическият седан Seal, който официално влезе в продажба на цена от 5,28 милиона йени (33 100 щатски долара), като се предвижда отстъпка за първите 1000 продадени бройки в страната. Луксозният модел е с капацитет на батерията от 82 киловатчаса, съобщават от компанията.

Този ход на BYD е в синхрон с опитите на компанията да пробие на пазар, доминиран от хибридните модели и местни марки, сред които Toyota, Honda и Nissan.

От известно време BYD присъства на пазара в Япония със спортния си електромобил Atto 3 и компактния модел Dolphin.

„Надяваме се, че Seal ще бъде моделът, който да променя тенденцията на пазара в Япония", каза президентът на BYD Auto Japan Inc. Ацуки Тофукуджи, цитиран от местните медии.

За кратко време BYD се превърна в един от най-големите производители на електромобили в световен мащаб, като през последната година почти детронира американския гигант Tesla, но въпреки това присъствието на китайския производител остава слабо в Япония, където изцяло електрическите автомобили представляват само част от продажбите на нови автомобили.

Въпреки че моделът има плъгин (plug-in) хибридна версия в чужбина, от BYD казаха, че не планират да предлагат тази конфигурация в Япония в момента.

„Plug-in хибридните коли са една от силните ни страни, но не планираме да ги внасяме в Япония. Ще следим отблизо пазарната ситуация в страната", каза Тофукуджи.

Липсата на зарядни станции и сравнително ограничената гама от изцяло електрически автомобили е една от причините, които накараха потребителите да избират хибридни превозни средства вместо електромобили, повишавайки драстично продажбите на японски автомобилни производители като Toyota Motor Corp., които официално се фокусираха към производството на  превозни средства с бензиново-електрическа технология.

По информация на BYD новият за японския пазар модел Seal ще започне да се доставя на клиенти в края на юли, като версията му със задвижване 4х4 се очаква да бъде налична около края на август.

От китайската компания имат намерение да увеличат броя на представителствата си в Япония, като от настоящите 55 да достигнат до 90, а през 2025 г. и до 100.

Етикети: BYD (14) Япония (109)
Анкети