Банки
Няколко часа без достъп до мобилно банкиране: Онлайн услугите на HSBC UK се сринаха
HSBC се извини на своите клиенти, след като стана ясно, че онлайн и мобилните услуги на банката в Обединеното кралство са били прекъснати на 4 май сутринта.
Сривът се е случил около 10:14 сутринта, като са били засегнати близо 3000 клиенти на HSBC UK.
„Актуализация на услугата: някои наши клиенти имат проблеми с достъпа до онлайн и мобилно банкиране, което не функционира както обикновено в момента. Наистина съжаляваме и разследваме спешно. Ще споделим актуализация възможно най-скоро“, написаха в социалната мрежа X от банката.
Service update: some customers are having issues accessing online and mobile banking as usual right now. We’re really sorry and are investigating as a matter of urgency. We will share an update as soon as possible.
— HSBC UK (@HSBC_UK) May 4, 2024
Медиите на Острова публикуваха информация, позовавайки се на платформата DownDetector, която следи в реално време проблеми и прекъсвания на всички видове услуги. Обобщените данни от всички получени доклади показват, че 57% от засегнатите потребители са имали проблеми с мобилното си банкиране, а 29% не са успели да получат достъп до банковите си сметки онлайн.
От банката не уточниха какво е причинило прекъсването на услугите им, но казаха, че проблемът вече е отстранен.