Последвайте ни: Facebook Twitter Instagram RSS
Търсене Меню
  1. Начало
  2. Парите
  3. Чуждестранният бизнес у нас вече разполага с онлайн канал за директна връзка с министъра на икономиката

Парите

Чуждестранният бизнес у нас вече разполага с онлайн канал за директна връзка с министъра на икономиката

Целта е да се създаде по-ефективна и бърза комуникация между бизнеса и изпълнителнта власт

Чуждестранният бизнес у нас вече разполага с онлайн канал за директна връзка с министъра на икономиката - Tribune.bg
Снимка:
© Министерство на икономиката и инфустрията

По инициатива на министъра на икономиката и индустрията Никола Стоянов функционира пряка връзка за комуникация между него и представителите на чуждестранния бизнес в България, съобщават от икономическото министерство.

Компаниите вече имат възможност да представят своите проблеми и въпроси чрез специално създаден канал в мобилно приложение или посредством електронна поща, които се разглеждат от ресорния министър в оперативен порядък. Целта е да се създаде по-ефективна и бърза комуникация между бизнеса и икономическия министър, което ще позволи прякото му ангажиране с поставените теми.

„Инициативата е още един механизъм за подобряване на диалога и координацията с компаниите, които оперират у нас“, посочи министър Стоянов.

По думите му чуждестранните компании представляват значима част от бизнеса в България. Инвестициите в България само от държавите от Европейския съюз надхвърлят 38 млрд. евро.

„Целта ни е не просто да увеличаваме обемите на инвестициите, но и тяхната добавена стойност. Фокусираме усилия да привлечем компании, които ще предложат и много по-конкурентно заплащане на своите служители. За да се случи това обаче, е ключово подобряването на бизнес средата, а възможността за директна комуникация с изпълнителната власт е една добра предпоставка за това“, подчерта още Никола Стоянов.

През октомври м.г. Стоянов стартира поредица от срещи във формат "закуска с инвеститори". На тях компаниите от чужбина в неформална среда представят проблемите, които срещат в България, както и своите потенциални планове за развитие. До момента вече са проведени серия от срещи с едни от най-големите търговски партньори на страната, в това число Австрия, Германия, Италия, Франция, САЩ и др.

Анкети