Последвайте ни: Facebook Twitter Instagram RSS
Търсене Меню
  1. Начало
  2. Парите
  3. Манията по Labubu ще донесе ръст от 350% в печалбата на производителя Pop Mart

Парите

Манията по Labubu ще донесе ръст от 350% в печалбата на производителя Pop Mart

Манията по Labubu ще донесе ръст от 350% в печалбата на производителя Pop Mart - Tribune.bg
Снимка:
© БГНЕС

Pop Mart, китайската фирма за играчки, която предлага изключително популярните кукли Labubu, съобщи, че печалбата ѝ за първите шест месеца на тази година ще нарасне.

Базираната в Пекин компания заяви, че очаква печалбата за периода да скочи с поне 350%, тъй като приходите са се увеличили повече от три пъти.

Pop Mart, чиято борсова стойност надхвърля 40 млрд. долара, каза също така, че рентабилността се е повишила благодарение на по-голямото признание на марката в световен мащаб и контрола върху разходите.

Колекционерите са обсебени от популярните кукли Labubu – измислени същества с редица назъбени зъби – които се изпариха от рафтовете и предизвикаха дълги опашки в магазините по целия свят, съобщи Би Би Си.

Pop Mart е най-известна с продажбата на играчки в „мистериозни кутии“ – вид опаковка, която скрива съдържанието си, докато не бъде отворена. Маркетинговата тактика е критикувана за насърчаване на поведение, подобно на хазартното, и за импулсивно купуване.

Пуснати на пазара през 2019 г., куклите Labubu помогнаха на компанията да се превърне в голям търговец на дребно, който разполага с повече от 2000 вендинг машини и магазини по целия свят.

През 2020 г. Pop Mart започна да продава акциите си на Хонконгската фондова борса. Борсовата оценка на компанията е скочила с почти 600% през последната година.

През 2024 г. продажбите извън континентален Китай допринасят за близо 40% от общите ѝ приходи.

Много магазини по света трябваше да спрат продажбите на кукли Labubu поради огромното търсене.

Labubu се наложи, особено в САЩ, благодарение на подкрепата на известни личности, сред които знаменитости като Ким Кардашиян и Лиса от к-поп групата Blackpink.

Партньорствата на Pop Mart с големи имена като Кока-Кола и манга франчайза One Piece също повишиха популярността на Labubu по света.

През юни продажбите на Labubu в САЩ са се увеличили с 5000% в сравнение с предходната година, според оценки на фирмата за капиталови проучвания M Science.

„Не съм виждал подобно нещо от други компании за играчки“, заяви старши анализаторът на M Science Винчи Жанг.

Той добави, че компанията има огромен потенциал в САЩ, където има около 40 магазина в сравнение с около 400 в Китай.

Манията за купуване създаде процъфтяващ пазар за препродажба, на който куклите, продавани първоначално за около 10 долара, могат да достигнат до стотици долари.

През юни на търг в Пекин една кукла Labubu в човешки размер беше продадена за 150 000 долара.

Нов рекорд за Labubu: Платиха $150 000 за фигурка в човешки размер (СНИМКИ+ВИДЕО)

Популярността на Labubu подхранва и бум на фалшификатите, често наричани кукли Лафуфу.

През юни китайските власти конфискуваха повече от 46 000 фалшиви играчки Labubu, тъй като се борят с нарастващия черен пазар на кукли.

Анкети

Financialtribune.bg иска съгласието Ви за използване на информация, събирана чрез бисквитки и подобни технологии, за да подобрим вашето изживяване на нашия сайт, да анализираме как го използвате и за маркетингови цели.

Персонализирана реклама и съдържание, преброяване на посещения и източници на трафик

Съхраняване на и/или достъп до информация на устройство

Политика за поверителност Бисквитки

Вашите настройки за поверителност

Ние и нашите партньори използваме информация, събирана чрез бисквитки и подобни технологии, за да подобрим Вашето изживяване на нашия сайт, да анализираме начина, по който го използвате, и за маркетингови цели. Защото уважаваме Вашето право на лична сигурност, можете да изберете да не позволите някои видове бисквитки. Обаче, блокирането на някои видове бисквитки може да влоши Вашето изживяване на сайта и услугите, които можем да предложим. В някои случаи данните, получени от бисквитки, се споделят с трети страни за анализ или маркетингови цели. Можете да използвате своето право да откажете от тази споделена информация по всяко време, като деактивирате бисквитките.

Политика за поверителност Бисквитки

Управление на предпочитанията за съгласие

Задължителни

Тези бисквитки и скриптове са необходими за функциониране на уебсайта и не могат да бъдат изключени. Обикновено те се задават само в отговор на действия, правени от вас, които отнасят до заявка за услуги, като задаване на настройките за поверителност, влизане или попълване на формуляри. Можете да зададете браузъра си да блокира или да ви извести за тези бисквитки, но част от сайта няма да работи. Тези бисквитки не съхраняват никакви лично идентифицируващи данни.

Винаги ВКЛ

Аналитични

Тези бисквитки и скриптове ни позволяват да преброяваме посещения и източници на трафик, така че да измерим и подобрим производителността на нашия сайт. Те ни помагат да знаем кои страници са най- и най-непопулярни и да видим как посетителите се движат по сайта. Всичка информация, която тези бисквитки събират, е кумулативна и неидентифицируема. Ако не разрешите тези бисквитки и скриптове, няма да знаем, кога сте посетили нашия сайт.

Маркетинг

Тези бисквитки и скриптове могат да бъдат зададени чрез нашия сайт от нашите рекламни партньори. Те могат да бъдат използвани от тези компании за построяване на профил на вашите интереси и показване на съответни реклами на други сайтове. Те не съхраняват директна лична информация, но са базирани на уникално идентифициране на вашия браузър и интернет устройство. Ако не разрешите тези бисквитки и скриптове, ще имате по-малко целенасочена реклама.