Последвайте ни: Facebook Twitter Instagram RSS
Търсене Меню
  1. Начало
  2. Технологии
  3. Летище София не е засегнато от глобалния IT срив, проблеми има при Wizz Air

Технологии

Летище София не е засегнато от глобалния IT срив, проблеми има при Wizz Air

Летище София не е засегнато от глобалния IT срив, проблеми има при Wizz Air - Tribune.bg
Снимка:
© БГНЕС

Летище София не е засегнато от глобалния IT срив, който попречи работата на компании от цял свят, съобщиха за БТА от пресцентъра на столичния аеропорт.

От там уточняват, че дори да има отменени или закъснели полети, те ще бъдат заради други засегнати летища или авиокомпании.

Wizz Air е изправена пред екстремни технически предизвикателства, свързани с прекъсването на глобалните ИТ системи на трета страна, съобщиха от нискотарифната компания, която оперира на летище София.

От там предупреждават за смущения, свързани с временно недостъпни услуги в уебсайта и в мобилното приложение.

В момента не са налични следните онлайн услуги: уебсайт и мобилно приложение на Wizz Air; резервационна система; система за онлайн чекиране и показване на бордна карта; кол центрове – нови резервации и промени в съществуващи.

По време на прекъсването се предлага безплатно чекиране на летището. Поради това Wizz Air съветва пътниците да пристигнат на летището поне 3 часа преди планирания час на излитане, за да имат достатъчно време за чекиране, преминаване през проверка за сигурност и други специфични за летището процедури.

Екипът на авиокомпанията подчертава, че прави всичко възможно, за да сведе до минимум смущенията за пътниците.

Анкети