Парите
Въпреки по-слабите приходи на Alphabet: YouTube достигна рекордни тримесечни печалби от реклама
Тримесечните печалби от реклама на YouTube за първи път надхвърлиха 10 милиарда щатски долара. Най-голямата платформа за стрийминг на видео в интернет, собственост на гиганта Alphabet ръст от 13,8% на глобалните си приходи от реклами за четвъртото тримесечие на 2024 г.
Рекордните рекламни продажби на платформата за периода са достигнали 10,473 млрд. щатски долара, изненадвайки анализаторите от Уолстрийт, чиито прогнози бяха за приходи в размер на 10,23 милиарда щатски долара. Това е само една част от бизнеса на YouTube, без приходите от абонаменти от услуги като YouTube TV или YouTube Premium.
Добрите резултати на YouTube обаче идват на фона на недотам добри данни за компанията-майка Alphabet, която отчете общи приходи за четвъртото тримесечие на 2024 г. в размер на 96,47 милиарда долара - по-малко от 96,67 милиарда щатски долара, очаквани от анализаторите.