Автомобили
Драстичен ръст: За половин година продажбите на изцяло електрически коли BMW скочиха с над 34%
С доставени 179 557 напълно електрически превозни средства, BMW Group е постигнала 34,1% ръст на продажбите на BEV през първата половина на 2024 г. спрямо предходната година.
Общите продажби на компанията също са се увеличили спрямо същия период на 2023 година, като ръста е с 2,3% или 1 096 486 повече продадени бройки. От BMW отчитата, че по този начин са успели да спечелят значителен пазарен дял в Европа.
От началото на годината общо доставените автомобили BMW са 1 213 359, като в това число влизат марките BMW, MINI и Rolls-Royce.
Добри са резултатите и за премиум сегмента на марката, като BMW Серия 7 постигна ръст на продажбите от 22% през първата половина на годината в сравнение със същия период на миналата година.
С общо 99 517 продадени автомобила, BMW M отбеляза ръст на продажбите от 5,1%.
Производителят на MINI обаче отчита намаление с 18,7 на сто, а този на Rolls-Royce с 11,4 на сто.
За периода от марката MINI са доставени 114 054 автомобила.
Акцент за Rolls-Royce беше лансирането на Rolls-Royce Cullinan Series II, който се превърна в най-търсеният модел на Rolls-Royce в продуктовото портфолио на марката с общо доставени 2819 автомобила на клиенти по целия свят.