Последвайте ни: Facebook Twitter Instagram RSS
Търсене Меню
  1. Начало
  2. Банки
  3. Няколко часа без достъп до мобилно банкиране: Онлайн услугите на HSBC UK се сринаха

Банки

Няколко часа без достъп до мобилно банкиране: Онлайн услугите на HSBC UK се сринаха

Няколко часа без достъп до мобилно банкиране: Онлайн услугите на HSBC UK се сринаха - Tribune.bg
Снимка:
© БГНЕС

HSBC се извини на своите клиенти, след като стана ясно, че онлайн и мобилните услуги на банката в Обединеното кралство са били прекъснати на 4 май сутринта.

Сривът се е случил около 10:14 сутринта, като са били засегнати близо 3000 клиенти на HSBC UK.

„Актуализация на услугата: някои наши клиенти имат проблеми с достъпа до онлайн и мобилно банкиране, което не функционира както обикновено в момента. Наистина съжаляваме и разследваме спешно. Ще споделим актуализация възможно най-скоро“, написаха в социалната мрежа X от банката.

Медиите на Острова публикуваха информация, позовавайки се на платформата DownDetector, която следи в реално време проблеми и прекъсвания на всички видове услуги. Обобщените данни от всички получени доклади показват, че 57% от засегнатите потребители са имали проблеми с мобилното си банкиране, а 29% не са успели да получат достъп до банковите си сметки онлайн.

От банката не уточниха какво е причинило прекъсването на услугите им, но казаха, че проблемът вече е отстранен.

Анкети