Последвайте ни: Facebook Twitter Instagram RSS
Търсене Меню
  1. Начало
  2. Технологии
  3. Нетера и клиентите ѝ останаха незасегнати от глобалния ИТ срив

Технологии

Нетера и клиентите ѝ останаха незасегнати от глобалния ИТ срив

Стриктните вътрешни политики и изборът на технологични партньори гарантират непрекъсната работа

Нетера и клиентите ѝ останаха незасегнати от глобалния ИТ срив - Tribune.bg
Снимка:

Инфраструктурата и услугите на Нетера останаха незасегнати от глобалния срив на ИТ системите в петък, 19 юли 2024 г.

„Благодарение на стриктните мерки за сигурност и проактивния избор на надеждни технологични партньори, всички услуги на компанията като международна свързаност, колокация и хостинг, облачни услуги, GPS проследяване на превозни средства и др., не са спирали да функционират безпроблемно“, посочват от Нетера в писмо до медиите.

Прекъсването на ИТ услугите в петък възникна заради грешка в начина, по който софтуерна актуализация на доставчика на киберсигурност CrowdStrike взаимодействаше с операционната система Windows. Това блокира дейността на фирми, банки и авиационни компании по целия свят.

Срив в световен мащаб: Смущения в IT системите спряха работата на банки, медии и авиокомпании (ОБНОВЯВА СЕ;СНИМКИ)

От Нетера посочват, че не използва продукти на CrowdStrike и клиентите на компанията могат да са спокойни за своите услуги.

Crowdstrike: Дефект в ъпдейта е довел до IT срива в цял свят

„В Нетера винаги сме поставяли сигурността и надеждността на първо място. Затова искаме да уверим всички наши клиенти, че техните данни и услуги са в пълна безопасност. Глобалният срив на IT системите в петък не оказа никакво влияние върху нашата инфраструктура, благодарение на стриктните ни вътрешни политики и избора на технологични партньори. Оставаме на разположение за всякакви въпроси и допълнителна информация“, коментира Павел Марчев, оперативен ръководител на техническия отдел на Нетера.

Анкети